Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@04:38:00 GMT

مرد مشهدی هنگامی که زنش را در رختخواب دید شوکه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۴۵۷

حوادث رکنا: مرگ مرموز زن جوان هنگامی که همسرش بیرون از خانه بود.

بنابراین گزارش، در حالی که هنوز تحقیقات قاضی احمدی نژاد درباره قتل وحشتناک راننده 25 ساله به پایان نرسیده بود، خبر مرگ مشکوک زن 31 ساله ای در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد، قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب را به منطقه خواجه ربیع کشاند، جایی که خانواده زن جوان مدعی بودند او به دست شوهرش به قتل رسیده است! چرا که آن ها با یکدیگر اختلاف خانوادگی داشتند! این گزارش حاکی است، در همین حال بررسی های مقام قضایی نشان داد: زن جوان که مدتی با شوهرش قهر بود از چند روز قبل به منزلش بازگشته و آشتی کرده بودند همسر این زن که پسر هفت ساله ای نیز دارد در بازجویی ها مدعی شد: من گاهی قرص ترامادول (قرص مخدردار) مصرف می کنم! شب بود که همسرم نیز می خواست از آن قرص استفاده کند ولی به او گفتم از آن ها نخورد چرا که من وقتی مصرف می کنم دچار تشنج می شوم! با وجود این ما از صبح تا ساعت 3 بعدازظهر خوابیدیم! بعد از آن به همراه پسرم برای نصب پرده رفتیم چون نصاب پرده هستم! وقتی به خانه بازگشتم همسرم همچنان که در رختخواب بود، فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دست و پایم را گم کرده بودم تا این که موضوع را به دیگران اطلاع دادم!

به دستور مقام قضایی، جسد این زن 31 ساله برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و پزشکان در حال بررسی موضوع مرگ مشکوک این زن هستند.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودروی کاروان معاون رئیس جمهور همراه نوبخت واژگون شد+ جزییات 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس ماجرای مفقودشدن یک زن در الیگودرز چه بود؟ مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی اخبار حوادث مشهد مشکوک زن جوان قتل مرموز همسرش عکس فیلم زن صبح مادر زندگی مشهد مرد دختر جوان در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)

عصر ایران- هفته نامۀ 29 سالۀ «امید جوان» با اختصاص روی جلد خود به تصویر ایفاگر نقش حسن صباح در سریال مصری «حشاشین» منع نمایش آن را به منظور مقابله با تحریف تاریخ بی فایده دانسته و نوشته وقتی خودمان به تاریخ خودمان نپردازیم و سریال نسازیم دیگران این کار را انجام می دهند.

    امید جوان با انعکاس دیدگاه خبرگزاری رسمی دولت در دفاع از این ممانعت و بی اثر بودن سریال و نظر سید عبدالجواد موسوی - روزنامه نگار- در بی حاصل بودن این اقدامات به خوانندگان خود قول داده در یکی از شماره های آینده خسرو معتضد به تفصیل به این سریال خواهد پرداخت.

   تاریخ پژوه مشهور که خود با ذبیح الله منصوری نویسنده «قلعه الموت» آشنا بوده پی گیر و علاقه مند سریال های تاریخی است.

   امید جوان نوشته :علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح و قلعه الموت موجب استقبال از سریال مصری «حشاشین» شده و چاره کار را در این دیدند که از سکوهای نمایش خانگی حذف کنند ولی مگر در این روزگار می شود مردم را از تماشای آنچه دوست دارند منع کرد؟ بله، تاریخ واقعی ما نیست ولی مگر دست کارگردانان ما برای ساخت سریال تاریخی باز است یا صدا وسیما اجازه می دهد که با نگاه غیر ایدیولوژیک به تاریخ نگریسته شود؟

   درباره مرحوم منصوری هم یادآور شده:یکی از دلایل محبوبیت و شهرت ذبیح الله منصوری که افسانه و تاریخ را به هم می آمیخت همان رمان قلعه الموت بود و با این پیشینه استقبال و حداقل کنج کاوی درباره این که حشاشین چه تصویری از حسن صباح و باطنی ها ترسیم کرده شگفت آور نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»

دیگر خبرها

  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد