Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد لک از نساجی جدا شده و به سایپا پیوسته است و امین منوچهری نیز احتمالاً به زودی با سایپا قرارداد می‌بندد. علی دایی همانند گذشته به باتجربه‌ها اعتقاد دارد و سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل دوم جذب بازیکنان مجرب به جذب جوان‌ها را ترجیح می‌دهد.

طرفداری - نگاهی به سوابق علی دایی در گذشته نشان می‌دهد او در مورد بازیکنان جوان ریسک نمی‌کند و تا از کیفیت بازیکنان جوان مطمئن نشود اقدام به جذب آن‌ها نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی زمانی که سرمربی صبای قم شد بازیکنانی چون رضا حقیقی و سامان آقازمانی را به صبا برد و اصرار زیادی بر استفاده از بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای چون امیر حسین صادقی و محمد قاضی داشت.

اکنون در سایپا، دایی احساس کرده است که تیم جوان و انرژیک او به بازیکنان باتجربه‌ای نیاز دارد و سیاست سابق را در پیش گرفته است. او حامد لک را به سایپا برده است و امین منوچهری با کوله باری از تجربه در تمرین سایپا حضور پیدا کرده است و به زودی قرارداد خود را با سایپا نهایی می‌کند.

هدف دایی تشکیل تیمی متعادل از جوان‌ها و باتجربه‌ها است البته او باید خواسته‌هایش را با دارایی‌های سایپا از نظر مالی هماهنگ کند. سایپا توان هزینه برای هر بازیکنی و با هر مبلغی را ندارد و یکی از دلایلی که سایپا به سراغ بازیکنی ارزان و باتجربه چون منوچهری رفته همین موضوع است.

امید جهانبخش یکی دیگر از بازیکنان مد نظر علی دایی است که سایپا هنوز نتوانسته او را به خدمت بگیرد. گرچه او یک بازیکن جوان محسوب می‌شود اما درخشش او در آخرین فصل حضور صبا در لیگ برتر با این تیم دایی را که اوضاع صبا را رصد می‌کرد به او علاقمند کرده است. جهانبخش پس از جدایی از صبای قم انتقالی ناکام به صنعت نفت آبادان داشت و اکنون در لیگ یک در سرخ پوشان پاکدشت بازی می‌کند.

گرچه سایپا یکی از تیم‌های کم کار نقل و انتقالات بوده است اما منابع آگاه می گویند سایپا در هفته جاری به طور رسمی با حداقل ۲ بازیکن قرارداد خواهد بست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ماشین علی دایی چه بود؟

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور می‌گوید اولین ماشینش پیکان اردبیل ۱۱ بود.

 او می‌گوید::پیکان را شریکم برایم خرید. ۴۲۰ هزار تومان سود کرده بودم که پیکان را برای من خرید و من از کارکردم آن را گرفتم. پول فوتبال را نرفتم ماشین بخرم و پز بدهم.

 

 

ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • «برمودا» قابلیت ساخت فصل‌های متعدد را دارد
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم