Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@23:49:54 GMT

فتحی: آقاخان سرمایه باشگاه استقلال است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۶۰۰

ساعت 24- سرپرست باشگاه استقلال امشب در تماس تلفنی با مرتضی آقاخان بازیکن این تیم، جویای احوال و شرایط او شد و دقایقی با این بازیکن گفت و گو کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال امشب در تماس تلفنی با مرتضی آقاخان بازیکن این تیم، جویای احوال و شرایط او شد و دقایقی با این بازیکن گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی در همین خصوص گفت: باشگاه استقلال حمایت همه جانبه و تمام قد خود از مرتضی آقاخان را اعلام می‌دارد. او سرمایه باشگاه استقلال است و بدون تردید خیلی زود به جمع بازیکنان باز می‌گردد. 

وی افزود: متاسفانه مرتضی دچار بدشانسی شد و حالا هم باشگاه تمامی تلاش خود را برای درمان و بهبود هرچه سریعتر این بازیکن به کار می‌گیرد. مرتضی آقاخان بازیکن ارزشمندی است و خیلی زود می‌تواند توانمندی خود را با پیراهن استقلال برای هواداران به نمایش بگذارد. در این مسیر هم باشگاه همواره کنار او خواهد بود.

فتحی پیشتر درخصوص وضعیت این بازیکن خوش اخلاق با دکتر نورزی معاون پزشکی باشگاه و کادر پزشکی در آنتالیا صحبت و در جریان نوع و شدت آسیب دیدگی ایشان قرار گرفته بود.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد