Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملی ایران از کارکنان بانک خواست تا حد امکان دریافت کپی مدارک از مشتریان را کاهش دهند. آفتاب‌‌نیوز : دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که امروزه استفاده بی رویه از کاغذ به یک مشکل اساسی در جهان و کشور ما تبدیل شده است، گفت: برای تولید کاغذ، درخت قطع می شود و این به زیان همه ماست.
وی افزود: در شرایطی که دنیا با سرعت زیاد به سمت فعالیت های دیجیتال حرکت می کند، دریافت کپی مدارک در سازمان ها که حجم زیادی از کاغذ را استفاده می کند، معنایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاده با اشاره به این که بانک ملی ایران همپای بانک های بزرگ جهان، هر روز در حال معرفی خدمات جدید دیجیتالی و اینترنتی مبتنی بر سامانه های غیرحضوری است، اظهار کرد: امروز پیام رسان بله، سامانه بام و اپلیکیشن 60 بسیاری از نیازهای مشتریان را بدون استفاده از کاغذ و بدون حضور فیزیکی در شعبه برطرف می کند.
به گفته وی، کاغذبازی و دریافت کپی مدارک در سازمان ها علاوه بر هدررفت سرمایه، معضلات بزرگی مانند بایگانی کردن و سختی دسترسی به آنها را ایجاد کرده است، در حالی که می توان همه مدارک مورد نیاز را به صورت دیجیتالی و حتی بر روی یک لوح فشرده از مشتری دریافت کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که روش کنونی باید به بهترین شکل اصلاح شود، گفت: کارکنان بانک ملی ایران باید تا حد امکان از دریافت اسناد کاغذی و کپی مدارک مشتریان خودداری کرده و روش های غیرکاغذی را جایگزین آنها کنند.
منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند