Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:19:31 GMT

هنرمند بوشهری برگزیده جشنواره ملی پویانمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۹۹۲

هنرمند بوشهری برگزیده جشنواره ملی پویانمایی شد

پویانمایی «پدر» به نویسندگی و کارگردانی عابدین رمضانی به عنوان اثر برگزیده نخستین جشنواره ملی پویانمایی آگاهی، آموزش و پیشگیری از وقوع جرم را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ این اثر به مدت دو دقیقه به نویسندگی به کارگردانی و کارگردانی عابدین رمضانی هنرمند نوجوان بوشهری، سال ۹۶ در این انجمن تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوه‌های ویژه انیمت این اثر را جواد رمضانی، طراحی شخصیت و پس‌زمینه را پیمان دهقانی، تدوین و صداگذاری را هاله چهله‌زاده و استوری‌بُرد را فاطمه رمضانی به عهده داشته‌اند.

جشنواره ملی پویانمایی آگاهی، آموزش و پیشگیری در قالب‌های انیمیشن سنتی (دستی)، انیمیشن دیجیتال ۲ بعدی، انیمیشن دیجیتال ۳ بعدی، استاپ موشن، انیمیشن تئاتر عروسکی، انیمیشن خمیری، انیمیشن شن و ماسه و فلیپ بوک در استان فارس برگزار شد.

عابدین رمضانی متولد سال ۱۳۶۹ از  فیلم‌سازان انجمن سینمای جوان بوشهر است که چند فیلم کوتاه داستانی و انیمیشن را در کارنامه خود دارد. اولین اثر انیمیشن این کارگردان به دهمین جشنواره فیلم صد راه پیدا کرد و  انیمیشن دوم به نام پدر در جشنواره ملی آیات و جشنواره ملی پویانمایی آگاهی، آموزش و پیشگیری برگزیده  شده است و در جشنواره رشد مورد تقدیر قرار گرفت.

این نویسنده و کارگردان هم اکنون در حال پیش تولید و ساخت فیلمی با موضوع  قرآنی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد