Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن مردجوان به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن در موتورخانه یک مجتمع خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت:ساعت ۲۲:۲۲ دقیقه شب گذشته گزارش یک گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در محله شهران خیابان طوقانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه ۷۴ به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:محل حادثه یک مجتمع ساختمان پنج طبقه ۲۰ واحدی بود که در طبقه منفی یک این مجتمع موتورخانه‌ای وجود داشت و در جنب موتورخانه یک اتاق ۱۲ متری بود که همسایه‌ها با استشمام بوی گاز آتش نشانی را درجریان گذاشته بودند.

ملکی اضافه کرد:در زمان رسیدن نیرو‌های آتش نشانی یک مرد جوان و یک خانم ۲۸ ساله و یک دختر نوجوان ۱۴ ساله توسط مردم به بیرون از اتاق منتقل شده بودند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان جان خود را از دست داده است و دو فرد دیگر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:در بررسی‌های کارشناسانه و باز کردن موتورخانه کارشناسان آتش نشانی متوجه شدن علت این حادثه نقص در دودکش‌های ساختمان است به صورتی که یکی از دودکش‌ها رها شده و همین موضوع باعث انتشار گاز مونوکسید کربن شده بود. هرچند علت اصلی مرگ مردجوان توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گازگرفتگی محله شهران مجتمع پلاسکو ساختمان 5طبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی را شرح داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه عصر امروز گفت: ساعت ۱۸:۵۴ دقیقه عصر امروز، یک مورد آتش سوزی گسترده به آدرس خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان هفت تیر، در مجتمعی که چند انبار دارد، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در حال حاضر ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تجهیرات تنفسی، تانکر آب، نردبان هیدرولیکی و سایر تجهیزات لازم در محل حاضر هستند. 

وی افزود: در این محل مشاهده شد چند انبار بزرگ در کنار یکدیگر قرار دارند و دو انبار هر کدام به وسعت ۵۰۰ متر، دچار حریق شده اند. همچنین فضای باز مقابل آن حدودا هزار متر، که مقدار زیادی کارتن و لوازم یدکی دوچرخه در آن نگهداری میشد؛ کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان با کنترل آتش، از سرایت آن به سایر انبارها جلوگیری کردند و تنها محوطه جلوی یک انبار و خود آن دو انبار شعله ور شده بودند. 

ملکی گفت:در یکی از انبارهایی که شعله ور بود، انفجار های بسیاری رخ داد زیرا گفته می شد زیرا در این محل اسپری و افشانه نگهداری می شده است و سقف نیز تقریبا ریخته است.

وی افزود:همچنین چند کانتینر در محوطه وجود داشت که یکی از آنها سوخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: شعله زنی در محوطه باز انجام شده و آتش تحت کنترل است اما لکه بری این عملیات کمی زمان می برد؛ زیرا انبار ها پر از وسایل بوده اند و  عملیات همچنان ادامه دارد.  

ملکی گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت و فوتی تاکنون نداشته ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد