Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی 20 ساله در اواخر دی ماه جاری در یکی از خیابان های سیب و سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان پس از ارتکاب جرم از صحنه جنایت متواری و از شهرستان خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند قاتلان را شناسایی و رد زنی و هنگامی که به صورت مخفیانه وارد حوزه استحفاظی این شهرستان شده بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 2 نفر را دستگیر کنند.
وی بیان کرد: در بررسی این پرونده قضایی مشخص شد قاتلان به دلیل اختلافات خانوادگی مقتول را با یک قبضه سلاح گرم به قتل رساندند.
سردار قنبری گفت: متهمان که 2 جوان در حدود 23 ساله هستند در بازجویی ها به قتل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
9923 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دادسرا دستور کار پلیس دی ماه سیستان و بلوچستان ماموران پلیس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن