Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطفی با بیان اینکه بزرگداشت چهل سالگی انقلاب نماد بلوغ و تکامل است، گفت: با توجه به اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای قلب مردم را نشانه گرفته است ما باید از ظرفیت چهل سالگی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «نصرالله لطفی» در نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی اجتماعی شهرداری های سراسر کشور ضمن عرض تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: این جلسه با حضور کارگروه های شهرداری ها برای تعیین سیاست ها و نوع نگاه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کشور عادی نیست، افزود: شهرداری صرفا کار حوزه عمران و نظافت نیست بلکه مدیریت فرهنگی شهر را نیز بر عهده دارد یعنی شهردار فقط منوط به نگاه عمرانی به شهر نیست.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: وضعیت فعلی ما وضعیت دفاع مقدس است با این تفاوت که امروز در برابر جنگ ترکیبی قرار داریم که به ظاهر آثاری از توپ و تانک نیست و اما جنگی به مراتب پیچیده تر از دفاع مقدس را پیش رو داریم.

 

لطفی اظهار کرد: چهل سالگی انقلاب را از این منظر نگاه می کنیم و با روال کارهای سنتی سال های قبل متفاوت است.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد قرن بیستم است که خارج از محاسبات دو ابرقدرت به پیروزی رسید و در کوتاه مدت نگاه جهانیان را به خود جلب کرده است.

 

لطفی ادامه داد: امروز با انواع تهدیدات سیاسی، فرهنگی، نظامی مواجه بودیم که هر کدام از این تهدیدات می توانست زمینه سقوط را فراهم می کند اما تنها با حضور مردم در صحنه توانسته ایم به ثبات در بهترین نقطه از منطقه دست یابیم.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جنگ سرزمینی یادآور شد: امروز جنگ ترکیبی رسانه ای را نیز پیش رو داریم که هدف آن قلب های مردم است تا بتواند از این راه به هدف براندازی نظام دست یابد. خدا را شاکریم که در زمانی زندگی می کنیم که بعد از صدر اسلام به برکت امام (ره) در ساختار حکومت اسلامی زندگی می کنیم و هرساله ایام الله بهمن را جشن می گیریم که مقدمه جشن فجر است.

 

لطفی ادامه داد: بزرگداشت چهل سالگی نماد تکامل، بلوغ و نشاط جامعه است که البته مانند روال گذشته نباید باشد.

 

وی گفت: جنگی که بر ما تحمیل شده است با اهداف ضربه زدن به اسلام و در راستای ضربه زدن نظام جمهوری اسلامی است و ما در این چهل سالگی دشمن را از توطئه های چهل ساله اش مایوس خواهیم کرد.

 

وی یادآور شد: امروز دشمن اذعان دارد که چهل سال نتوانسته است با برنامه های خود براندازی نظام را رقم بزند و این موضوع نشان دهنده کارآمد نبودن برنامه های آنها است. امروز تمام نظریه پردازان به این موضوع اذعان دارند که مقابله نظامی با ایران امکان پذیر نیست و آمریکا می داند که برای کدخدایی جهان بودن باید به غرب آسیا تسلط پیدا کند و با همین پندار هفت تریلیون دلار هزینه می کند اما کار به جایی نمی رساند.

 

وی یادآور شد: امروز جنگ رسانه ای و اقتصادی هر دو مردم را نشانه گرفته است و با تطهیر نظام شاهنشاهی و فعال کردن شبکه های مجازی قصد دارد تا میان مسئولان و مردم جدایی بیندازند. امروز دشمن به دنبال ایجاد یاس و کاهش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است و در این میان وظیفه ما امیدآفرینی و نزدیکی مردم به مسئولان است.

 

وی یادآور شد: مهمترین مولفه قدرت در نظام اسلامی که پشتوانه جمهوری اسلامی در طی چهل سال گذشته بوده است، مردم هستند و امروز استکبار جهانی مردم را نشانه گرفته است.

 

وی با بیان اینکه 80 درصد هرم سنی قبل از انقلاب نبوده اند، خاطرنشان کرد: این هرم سنی هیچ گاه خفقان و ذلت آن دوران را احساس نکردند و امروز دشمن از این ناآگاهی استفاده می کند و البته 53 درصد جمعیت نیز دفاع مقدس را لمس نکرده اند. ما می خواهیم از این ظرفیت برای آگاهی بخشی و تبیین کارنامه نظام چهل ساله استفاده کنیم تا پاسخ شبهات دشمن را در این ایام الله داده باشیم.

 

لطفی خاطرنشان کرد: بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با پایان دهه فجر به اتمام نمی رسد و پس از آن نیز ادامه می یابد. از پنجم بهمن ماه هفته استقبال از بهمن را با اجرای جشنواره ها و برنامه های کلان و تبیینی آغاز می کنیم.

 

وی با اشاره به نقش شهرداری ها در تبیین دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: امسال دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی نیز واقع شده است که این روز مظلوم است بخصوص امسال که چهلمین سالگرد انقلاب است شهرداری ها در موضوع شهری و گردشگری در کنار مجموعه خدمات مسافران موضوع فرهنگی را نیز در دستور کار قرار دهند./

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرگزاری شبستان جنوب کرمان سفر رئیس جمهور به گلستان انقلاب اسلامی شهید حضرت زهرا س اردبیل هرمزگان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان نصرت الله لطفی شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید؛ محسن رضایی: ارتباط ایران با جبهه مقاومت دستوری و آمرانه نیست

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229413 برچسب‌ها محسن رضایی

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است