Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@04:17:53 GMT

دادستان جدید نظامی خراسان رضوی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۳۰۵۲

دادستان جدید نظامی خراسان رضوی معرفی شد

با حضور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، مهدی اخلاقی بعنوان دادستان جدید نظامی خراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی این استان با اشاره به جایگاه والا و اهمیت قوه قضائیه بعنوان مهمترین رکن حاکمیتی نظام اسلامی گفت: یکی از مهمترین وجوهی که باید مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسئولان قرار گیرد رعایت شئون و حفظ استقلال دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به آیات، روایات و بیان بزرگان و ائمه معصومین (علیهم السلام) تصریح کرد: شأن قضا و جایگاه آن؛ جایگاه انبیاء الهی است و برهمین اساس وظیفه‌ای بسیار خطیر بر دوش قضات و خادمان به مردم در دستگاه قضایی قرار داشته و جامعه انتظار بسیار بالایی از این مجموعه دارد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به برخی از آیات و روایات گفت: با این شأن و جایگاه ذکر شده برای قوه قضائیه ایراد خدشه به دستگاه قضایی شرعاً و قانوناً جایز نیست؛ حال آنکه انتظار می‌رود تمامی سازمان ها، دستگاه‌ها و مسئولان از اقدامات دستگاه قضایی در زمینه اجرای قانون و احکام الهی پشتیبانی و حمایت کنند.

مظفری با تقدیر از اقدامات انجام شده در سازمان قضایی نیروهای مسلح  خراسان رضوی افزود: بحمدالله با مدیریت مطلوب این مجموعه شاهد استقرار نظم و قانون مندی خوبی در این حوزه هستیم و دادستان نظامی نیز نقش بسزایی در استقرار این وضع مطلوب ایفا کرده است.

وی شورای قضایی استان را مجموعه‌ای از سازمان‌های دلبسته به نظام دانست که در یک حرکت هماهنگ به ویژه در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری در جهت ارائه خدمت به مردم شریف و بزرگوار برداشته اند.

در این مراسم همچنین محمود صفری، معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه قضایی استان خراسان رضوی به بیان سیاست‌های این سازمان در جهت اجرای برنامه‌های کلان دستگاه قضایی پرداخت.

در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات خاکشور و تبریک انتصاب جدید وی، مهدی اخلاقی بعنوان دادستان جدید نظامی استان خراسان رضوی معرفی شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادستان دادستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند