Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی تفنگ می گوید شرایط کسب سهمیه المپیک سخت است و مگر معجزه شود تا در رشته خفیف سهمیه المپیک بگیریم.

ابراهیم اینانلو در گفت و گو با ایسنا، در مورد نیامدن دعوت نامه آلمان و اینکه آیا زمان برای گرفتن ویزا و مجوز ورود سلاح وجود دارد یا خیر اظهار کرد: وقت که خیلی محدود است. باید زودتر اقدام می کردیم تا به تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی نخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعطیلات 17 تا 18 روز وقفه انداخت و ما به مشکل خوردیم. مقداری هم تعدادمان زیاد بود و چون به زمان برگزاری نمایشگاه هانوفر خورده ایم تمام هتل های هانوفر درگیر هستند. این مزید بر علت شده که برای گرفتن دعوت نامه به مشکل بر بخوریم.

باید تعداد را کم کنیم و شاید باید هتلی خارج از شهر هانوفر بگیریم

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی توان مشکل هتل را رفع کرد گفت: در جلسه ای که با فدراسیون داشتیم، قرار شد که تعداد را تا جایی که امکان دارد کم کنیم. رفتن ما به این اردو بسیار ضروری است، چون می‌خواهیم با فشنگ مرغوب به مسابقات هند برویم در غیر اینصورت مقداری کار برای ما سخت می شود. تعداد را کم کردیم، مکاتبه هم کرده ایم که حتی هتلی در شهری نزدیک به هانوفر برای ما در نظر بگیرند. این کار را انجام دادیم و به آن ها اطلاع دادیم که اگر می شود در شهری دیگر اقامت کنیم دعوت نامه را برای ما بفرستند.

مشکلات به برنامه ریزی بر می گردد/ هانوفر از لحاظ تست، تمرین و شرایط خرید فوق العاده است

مربی تیم ملی تیراندازی در پاسخ به این پرسش که چطور اردوی هانوفر در سال های قبل به راحتی انجام می شد اما در حال حاضر دو سالی است که این اردوها انجام نشده و تنها یک مسابقه تحت عنوان زول آلمان آن هم برای جوانان انجام شده است، اظهار کرد: همه این ها به برنامه ریزی برمی گردد. شاید برای جوانان هم بهتر است بگوییم نرفتیم. فقط در حد دو سه روز بود که خود من به همراه دو تا از بچه ها رفتیم تا بتوانیم فشنگ تست کنیم. ما جاهای دیگری هم برای اردو داریم، اما متاسفانه شرایط خرید فشنگ، تست و شرایط تمرین در هانوفر برای ما فوق العاده است. برای همین در آن زمان هم لازلو تصمیم می گرفت بیشتر اردوهای خود را در هانوفر برگزار کند.

قبل از مسابقات مهم به هانوفر می رفتیم/ فدراسیون باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد

وی ادامه داد: سال های گذشته، قبل از بهترین مسابقات به هانوفر می رفتیم. الهه احمدی و نجمه خدمتی در مسابقات آذربایجان سهمیه المپیک ریو را گرفتند. ما قبل از آن یک اردوی خیلی خوب در هانوفر داشتیم. ما تمام اردوهای قبل از المپیک را در هانوفر برگزار می کردیم و از هانوفر به مسابقات دورتموند یا فرانسه  می رفتیم. قبل از مسابقات هند هم که مه لقا جام بزرگ و پوریا نوروزی سهمیه المپیک بگیرند باز در اردوی هانوفر بودیم. مقداری برنامه ریزی ها بلند مدت بود ولی الان شاید یکی از دلایل گرانی ارز باشد که کمی دست و پای فدراسیون را بسته است. ولی باید فدراسیون برنامه ریزی قوی تری داشته باشد تا زودتر برای اردوها تصمیم بگیریم. من در حال حاضر در برنامه ام دارم که سال آینده قبل از مسابقات مونیخ حداقل زودتر به هانوفر برویم تا با یک بلیت هم تمرین خوب داشته باشیم و هم بتوانیم بافشنگ تست شده شلیک کنیم. برنامه ریزی دقیق تر می تواند مشکل را برطرف کند.

اگر هانوفر لغو شود با فشنگ گران و تست نشده به مسابقه می رویم

اینانلو در پاسخ به این پرسش که اگر اردوی هانوفر لغو شود رفتن به هند هم تاثیر مثبتی نخواهد داشت؟ گفت: فشنگی که در هند در اختیار بچه ها قرار بگیرد هم از آلمان گران تر است و هم اینکه نکته ای که برای من خیلی مهمتر است تست فشنگ است آن هم برای رشته تفنگ. قطعا در هند شرایط تست نداریم و مجبوریم که که با فشنگ تست نشده شلیک کنیم که من خیلی علاقه مند به این کار نیستم اما این آخرین راه حل ما خواهد بود.

ماه ها است تعداد فشنگ تیراندازان ما صفر است/ مگر در خفیف معجزه شود سهمیه بگیریم

مربی تیم ملی تفنگ در مورد اینکه در شرایطی که فشنگ نیست و تیراندازان خشک تمرین می کنند شرایط کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است، توضیح داد: در رشته خفیف که تنها مدال تیم تیراندازی ایران در بازی های آسیایی در آن بوده، نصف سهمیه های المپیک گرفته شده و برای الهه احمدی که در آن قهرمان جهان شده کار بسیار سخت است، مگر معجزه اتفاق بیفتد تا بچه ها در خفیف سهمیه بگیرند. رقبای تیراندازان ایران برای هر مسابقه بین 20 تا 25 هزار تا فشنگ دارند و تیر می زنند. این تعداد برای ورزشکاران حرفه ای تعداد معمولی است.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر برای ما تعداد فشنگ ها صفر است گفت: در حال حاضر برای ما حدود 7 تا 8 ماه است که صفر است.  

امیدوارم دعوت نامه ها بیاید/  می خواهم تیراندازان با اطمینان تیر بزنند

اینانلو در پاسخ به این پرسش که آیا دیگر زمانی برای گرفتن دعوتنامه و ویزا برای اردوی هانوفر وجود ندارد و باید قید این اردو را بزنیم؟ گفت: ما تلاش می کنیم، هرچقدر هم که سخت باشد باید انجام شود. من خودم تصیم گرفتم حتی روزهای آن را هم به حداقل برسانم تا اگر شده سلاح ها را تست کنم و با یک فشنگ خوب برگردم تا بچه ها با اطمینان تیر بزنند. تعداد روزها را هم کم کردم و آن را به نزدیک ترین زمان به مسابقات هند رسانده ام تا وقت گرفتن ویزا را داشته باشیم. امیدوارم که دعوتنامه بیاید و بتوانیم کارها را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشانی که برای اردوی هانوفر حذف می شوند در مسابقات هند هم حضور نخواهد داشت گفت: چرا احتمالا. اکنون قرار است 4 تا 5 نفر از نفرات اصلی که در خفیف به آنها امید دارم را به هانوفر ببریم. اما تعداد ورزشکاران برای هند بیشتر خواهد بود. فکر می کنم که 14 تا 15 ورزشکار در تفنگ و تپانچه اعزام خواهند شد. در مورد اهداف پروازی هم که خبر ندارم. بحث هند جدا است. برای هانوفر فقط هدف آوردن مقداری فشنگ تست شده برای سلاح های بچه ها است.

بعد از جاکارتا تیراندازان حقوق نگرفته اند/ قبلا در تفنگ 8 نفر روزانه 25 هزار تومان می‌گرفتند

مربی تیم ملی تفنگ در پاسخ به این سوال که آیا ورزشکاران تیم ملی حقوقی دریافت می کنند یا خیر گفت: بعد از جاکارتا حقوقی نگرفته اند اما گویا فدراسیون برای این منظور اقداماتی را انجام می دهد.

وی در پاسخ به این سوال که این حقوق در سال های قبل چه مقدار بوده است گفت: در قدیم برای 8 نفر در ماه در رشته تفنگ روزی حداقل 25 هزار تومان پرداخت می شد اما بعد از عوض شدن فدراسیون تنها قبل از جاکارتا بود که ورزشکاران چند ماهی را حقوق گرفتند ولی بعد از جاکارتا فکر می کنم کسی حقوقی نگرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر بحث حقوق روزی 10 هزارتومانی مطرح است یا خیر گفت: نه فعلا هیچ چیز نیست و فعلا فدراسیون می خواهد تصمیم بگیرد. اما امیدوارم که زودتر تصمیم گرفته شود چون خیلی از بچه ها شغلی ندارند و و تمام وقت دارند تمرین می کنند.

انتهای پیام

خبرنگار: معصومه عبدالجوادی

دبیر خبر: علی فیض آسا

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي تيراندازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد