Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره اظهارات اخیر دادستان تهران در رابطه با اخلال‌گران بازار کاغذ و فرار سه متهم اصلی این پرونده اظهار کرد: در بحث کاغذ ما دو پرونده تشکیل دادیم؛ یک گروه کسانی بودند که ارز را برای ورود کاغذ گرفتند و ارز‌ها را فروختند در حالیکه عملاً کاغذی وارد نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ متهمان اصلی اخلال در بازار کاغذ از کشور گریخته‌اند

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: دسته دوم افرادی بودند که ارز گرفته، کاغذ وارد کرده، اما این کاغذ‌ها را احتکار کردند و به قیمت دلخواه در بازار آزاد فروختند.

وی افزود: در این رابطه افراد اصلی شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند و آخرین فرد مربوط به این پرونده در روز‌های اخیر، طی یک عملیات مراقبت و تعقیب در استان فارس دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اظهاراتی درباره سه متهم متواری این پرونده گفت: این سه نفر پیش از تشکیل پرونده و پیگیری موضوع از سوی پلیس، اقدام به فرار کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی