Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:49:30 GMT

مانور طرح اضطراری در فرودگاه مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۴۰۱۹

مانور طرح اضطراری در فرودگاه مشهد برگزار شد

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی در حاشیه این مانور به خبرنگاران گفت: مانور به صورت گسترده‎ با هدف ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام عملیات در شرایط اضطراری، با حضور ارگانها و نهادهای ایمنی، امدادی، آتش نشانی و امنیتی برنامه ریزی و برگزار شد.
محمدباقر قاسم زاده افزود: در جریان اجرای این مانور هیچگونه تاخیر و جا به جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد اعمال نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور 250 دست اندرکار از همه ارگانهای امدادی این مانور به میزان 80 درصد طبق برنامه اجرا شد.
وی همچنین وضعیت ایمنی و آتش نشانی فرودگاه مشهد را خوب ارزیابی و بیان کرد: ظرف دو سال اخیر حادثه خاصی در این فرودگاه رخ نداد. تنها یک مورد سانحه اتفاقد افتاد که به خوبی مدیریت شد و طی آن حادثه خاصی پیش نیامد.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی به تجهیزات و دستگاه ناوبری فرودگاه مشهد نیز اشاره و بیان کرد: دستگاه ناوبری فعال در این فرودگاه در بیشتر فرودگاههای دنیا و کشور استفاده می شود و از لحاظ دستگاه ناوبری مشکل نداریم. حداقل دید با این دستگاه 800 متر است.
وی افزود: نصب دستگاه پیشرفته تر مقرون به صرفه نیست و تنها فرودگاه لندن و فرودگاههای کشورهای اسکاندیناوی که همیشه درگیر پدیده جوی مه هستند به دستگاه پیشرفته با دید صفر مجهز شده اند.
مانورهای کامل طرح اضطراری بر اساس الزامات سازمان هواپیمایی کشوری هر دو سال یکبار با هدف آمادگی و هماهنگی فرودگاهها و دیگر ارگانهای مستقر در آنها و همچنین ارگانهای امدادی و امنیت شهری در تمام فرودگاههای کشور برگزار می‎شود.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرتها روزانه تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش نشانی خراسان رضوی سازمان هواپیمایی کشوری لندن مشهد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد