Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران از آسیب‌پذیر بودن۲۷۵ ساختمان بلندمرتبه در تهران خبر داد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ اجتماعی تهران حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه "طرحهای برگزیده پلاسکو نو" با بیان اینکه حادثه پلاسکو نشان داد درباره ساختمان‌هایی که قبل از ابلاغ آیین‌نامه ملی ایمنی ساخته شدند، آسیب‌پذیر هستیم، گفت: دستورالعمل جدید مربوط به ساختمانهایی است که پیش از آن آیین‌نامه ساخته شدند و حدود 257 ساختمان بلندمرتبه (12 طبقه و بالاتر) را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران تصریح کرد: این دستورالعمل به موضوع شناسایی و کنترل نقشه‌های ساختمان‌ها و آموزش کارکنان این بناها پرداخته است.

وی افزود: مراسم امروز مربوط به نتیجه مسابقه طراحی ساختمان « پلاسکو نو» است که با همکاری بنیاد مستضعفان انجام شد، در این مسابقه به چند موضوع توجه شد، اعم از اینکه یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان در طراحی مورد توجه قرار گرفته و کیفیت معماری شهر نیز افزایش یابد که با توجه به آثار موجود، خوشبختانه به نظر می‌آید این موارد رعایت شده‌اند.

حناچی با اشاره به اینکه تجربه حادثه پلاسکو سخت بود، اظهار کرد: تلاش کردیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم؛ تجهیزات فعلی آتش‌نشانی نسبت به زمان قبل از حادثه پلاسکو قابل مقایسه نیست، چرا که بالغ بر 190 میلیارد تومان تجهیزات خریده‌ایم.

شهردار تهران با اشاره به موضوع تهیه لباس آتش‌نشانان توضیح داد: خوشبختانه شورای شهر اعتباری را برای این موضوع تصویب کرده که به اندازه دو هزار دست لباس مخصوص آتش‌نشانی است، لباس‌های همکاران آتش‌نشان خاص است و در داخل تولید نمی‌شود، این لباسها در برابر حرارت‌ بسیار بالا مقاوم است و تولیدکنندگان آن نیز در جهان محدود هستند.

حناچی آتش‌نشانی را جزء مشاغل سخت و زیان‌آور دانست و متذکر شد: بحث اصلی میزان و مبنای محاسبه است، آن بخشی که در اختیار ما است را پیگیری می‌کنیم اما تمام موضوع در اختیار ما نیست؛ دستگاه‌های دیگری مانند سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مورد مسئول هستند که باید بپذیرند.

تدابیر شهرداری تهران برای حمایت از آتش‌نشانان در بودجه 98

انتهای پیام/

R1370/P/S2,25,1392/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ عسگری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: آگاهی قشر جوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی