Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:12:27 GMT

160 هزار سالمند در البرز شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۱۷۱

160 هزار سالمند در البرز شناسایی شد

کرج - ایرنا - مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: 160 هزار سالمند در این استان شناسایی شده اند که باید طرح های ویژه مراقبتی و حمایتی را برای آنان در نظر گرفت.

به گزارش ایرنا، اسدالله حیدری روز یکشنبه در نشست شورای سالمندان البرز افزود: اکنون سه هزار و 700 سالمند زیر پوشش بهزیستی است که یک هزار و 250 نفر از آنان از 23 مرکز شبانه روزی سالمندان خدمات می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس اعلام مرکز فوریت های اجتماعی بهزیستی استان البرز هیچ گزارشی از سالمند آزاری ارائه نشده است.
حیدری گفت: اکنون امید به زندگی در مردان 78 سال و در زنان 80 سال است که براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه البرز اشتهارد جوان ترین شهرستان و طالقان پیرترین شهرستان این استان است.
شورای سالمندان البرز دارای سه کمیته تخصصی است که ایجاد خانه امید از جمله مصوبات نشست امروز این شورا بود.
تسهیل تردد سالمندان در فضای اجتماعی، بازسازی 50 دستگاه اتوبوس برای تردد معلولان،جانبازان و سالمندان از دیگر موضوعات مطروحه در نشست شورای سالمندان استان البرز بود.
8029/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سالمندان بهزيستي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان چرام دراین نشست گفت: شهید کسی است که جان خود را در راه وطن و آرمان‌های نظام ازدست می‌دهد و به علو درجات درمیان بهشتیان دست می‌یابد و این وعده‌ی خداوند است که فرمود شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.
توفیقیان افزود: شهیدان ریشه در قلب و یاد مردم ایران دارند و هیچ وقت از خاطرات ما دور نمی‌مانند و فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در ایران اسلامی جای داشته است و همین باعث شده که پرچم ایران همیشه در سراسر جهان برافراشته باشد.

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا