Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@15:13:31 GMT

یادواره مربیان آسمانی سپاه البرز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۶۶۶۰

یادواره مربیان آسمانی سپاه البرز برگزار شد

به گزارش ایکنا از البرز، سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز امروز، 30 دی‌ماه در یادواره مربیان آسمانی که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، اظهار کرد: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مربیانی را در سپاه و بسیج داریم که جز بهترین مربیان دنیا محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی آموزش را جز مسائل لاینفک زندگی انسان از بدو خلقت دانست و گفت: نخستین موضوعی که در آموزش، مربی و مربیگری به ذهن انسان خطور می‌کند آیه شریفه «اقراء باسم ربک الذی خلق» است.
این مسئول در ادامه به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: وظیفه آموزش در دوران دفاع مقدس را تعدادی از بسیجیان و سپاهیان جوان برعهده داشتند که با کمترین تجهیزات آموزشی جنگ را اداره کردند.
مولایی بیان کرد: این جوانان آموزش را در کنار شجاعت، ایثار، صبر و صلابت قرار دادند و به بهترین شکل ممکن در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: این جوانان و مربیان سختگیر، سخت‌کوش، مؤمن، متوکل و حریص به یاد دادن بودند برای همین توانستند از جنگ هشت ساله دفاع مقدس که تمام قدرت‌های جهان را در مقابل داشتند پیروز شوند.
وی با اشاره به اینکه این جوانان که با جان و دل کار بزرگی را شروع کردند، ایثار و گذشت داشتند، گفت: امروز هم جوانان باید با الگو گرفتن از آن‌ها مسیر عزت و اقتدار کشور را هموار کنند.
نخستین یادواره تخصصی 54 شهید رسته آموزش سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سیاسی مولایی سپاه البرز ایثار دفاع مقدس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند