Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با حضور اعضاء و با هدف بررسی ارائه پیشنهادات جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های انجمن اولیاء و مربیان مدارس برگزار شد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش این ناحیه که در محل دبستان دخترانه فضیلت برگزار شد، گفت: انجمن اولیا و مربیان نماد مشارکت مردم و تجلی همکاری و هم گامی آن ها با نظام تعلیم و تربیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان زمینه استفاده نظرات تخصصی اولیاء و ارتقاء فعالیت های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه فراهم می کند بیان داشت: آموزش خانواده به عنوان یک راهبرد اساسی در جهت آشنایی خانواده ها با نقش محوری انجمن اولیاء و مربیان باید دنبال شود.

موسوی اصل بر لزوم ایجاد روحیه اعتماد بین خانواده و مدرسه تاکید و تصریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز علاوه بر داشتن نیروهای انسانی متخصص و توانمند، انجمن های اولیاء و مربیان فعال و پویایی دارد.

در این جلسه اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان، در خصوص تشکیل کارگروه توسعه فعالیت های مختلف مدرسه و تجهیز کتابخانه و اتاق اولیاء در مدارس و برگزاری همایش برای خانواده ها تحت عنوان خانواده شاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/گ

لزوم هماهنگی اولیاء و مربیان آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه