Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر ارومیه گفت: ساماندهی و جمع آوری مشاغل مزاحم به طور جدی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی حسین پنهای در پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ساماندهی و جمع آوری مشاغل مزاحم به طور جدی ادامه خواهد داشت و بازاریان و مردم بر طرح بودن آن چشم پوشی نموده و این نوید را بر مردم می دهیم که با متخلفان برخورد جدی خواهیم نمود و لذا شهروندان در کنار مدیریت شهری نیروهای ما را یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن حماسه دوم بهمن روز مقاومت و مبارزه و آغاز جنگ مسلحانه مردم آذربایجان گفت: دوم بهمن روز مبارزه مردم آذربایجان به رهبری مجاهد نستوه و غیرتمند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی که بعنوان یک الگو برای کشور بودند و مسیر پیروزی و استقامت همواره موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد را گرامی داشت و بر حفظ و گرامیداشت باشکوه این روز بزرگ تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت 29 دی روز ملی هوای پاک افزود: امروز موضوع هوای پاک یک موضوع بسیار مهم و پراهمیت است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد و بر اساس گزارشات دریافتی وضعیت هوای شهر ارومیه از استاندارد کلی پائین بوده است و این نوید خوبی است و این نیاز بر مشارکت و حضور جهادی و حفظ باغات شهر ارومیه دارد و دستگاههای اجرایی نیز در این زمینه و در راستای کاهش آلایندگی های زیست محیطی باید همراه مدیریت شهری باشند و بر تحقق واقعی شعار سال در رابطه با روز هوای پاک (هوای پاک – مردم و مسئولین ) تاکید کرد .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز باغات شهر ارومیه در تامین هوای پاک و کاهش آلودگی های زیست محیطی و نیز جذب گردشگران داخلی و خارجی نقش مهمی دارند و لذا در راستای حفظ این باغات تلاش شود و امیدوارم شعار هر شهروند یک درخت بزودی محقق شود.

پناهی در ادامه سخنانش تصریح کرد: نهضت درختکاری در چند سال گذشته از سوی مدیریت شهری آغاز شده است و این نهضت همچنان ادامه داشته و امسال نیز ادامه خواهد داشت و با توجه به درخواست شهروندان درحاشیه رینگ کمربندی دوم و سطح شهر با توزیع مناطق ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پیروزی انقلاب اسلامی شورای اسلامی شهر شورای شهر گردشگران داخلی و خارجی محیط زیست جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک و تجلیل از ایده‌های برتر در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، همایش ملی شهر دوستدار کودک امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با شعار «چگونه محله ام را زیباتر کنم» با حضور میهمانانی از استانداری آذربایجان‌غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارشاد استان و به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش پویش "چگونه محله‌ام را زیباتر کنم"برگزار شد و از ۱۵۷ آثار ارسال شده، ۶ ایده برتر توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای جایزه از نفرات برگزیده شده تجلیل به عمل آمد.

هدف اصلی شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان و شنیده شدن صدای کودکان توسط مسئولین، مدیران و تصمیم‌گیران شهری است.

شهر دوستدار کودک زمینه ای فراهم می سازد تا این قشر از اجتماع که بی‌صدا هستند و نمی‌توانند صدا، نظرات، ایده‌ها، مسائل و مشکلات خود را به گوش بزرگ‌ترها برسانند، صدای آنها را به گوش مدیران، تصمیم‌گیران شهری رسانده و به این وسیله این نظرات و ایده ها در برنامه‌های توسعه شهری و مسائل مدیریت شهری انعکاس یابد.

کد خبر 750126

دیگر خبرها

  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.