Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@23:07:42 GMT

خبر خوش برای دارندگان خودروی سنگین

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۲۷۱

معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو از تحویل تعدادی خودروی سنگین در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده تا قبل از 22 بهمن خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بهزاد اعتمادی در ارتباط تلفنی با پیام و پیامک گفت: طرح نوسازی ناوگان فرسوده برای نوسازی 202 هزار 500 دستگاه خودروی سنگین مطرح شد.  او افزود: شورای اقتصاد مصوب کرد برای این طرح 10 میلیارد و 667 میلیون دلار در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو افزود: برای سال اول تحویل 67 هزار دستگاه خودرو پیش بینی شده بود که از این تعداد 41 هزار و 422 دستگاه ثبت سفارش شده است.
 او درباره پرداخت قیمت خودروی گفت: 50 درصد مبلغ را دولت از یارانه سوخت پرداخت می کند. اعتمادی افزود: متقاضیان با 20 درصد آورده نقدی، 30 درصد وام بانکی با بهره 18 درصد می توانند خودرو را تحویل گرفته و وام بانکی را در مدت 5 سال تسویه کنند.
 اعتمادی گفت: اکنون ال سی برای  1906 دستگاه باز شده است.
  دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیام و پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است