Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:02:56 GMT

بیرانوند سنگربانی در کلاس جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۱۳۴۳

بیرانوند سنگربانی در کلاس جهانی

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا بیرانوند بعد از دفع توپ تماشایی مقابل عراق که مانع از فروریختن دروازه و سرگروهی ایران و ادامه ایران در مسیر ساده پیش بینی شده جام ملت‌ها بود، امروز هم کاری کرد که پیش از او احمدرضا عابدزاده سه دهه پیش انجام داده بود. درست در زمانی که مثل بیرانوند یک دروازه بان جوان و نوخاسته در جمع ملی پوشان ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز بیرانوند با مهار پنالتی کانو در ثانیه ۵۰ بازی ایران مقابل عمان از یک غافلگیری بزرگ جلوگیری کرد، مهار نجات بخشی که پایه حملات بعدی و پیشروی ایران و برتری ۲ بر صفر تیم کی روش شد که در نیمه اول پایین تراز حد انتظار بازی کرد، اما با یک دروازه بان تسخیرناپذیر شما در روز بدتان هم نتیجه می‌گیرید. بیرانوند بعد از مهار پنالتی در دقایق پایانی نیمه هم شوت استثنایی محسن الغسانی وینگر سریع عمان را با دست موافق مهار کرد که این شیرجه هم با تحسین گزارشگران ایرانی و خارجی بازی مواجه شد.

بیرانوند که بعد از یک فصل درخشان با پرسپولیس و تیم ملی، از ستاره‌های تیم کی روش است، می‌خواهد کاری را انجام بدهد که حتی احمدرضا عابدزاده افسانی موفق به آن نشده؛ قهرمانی در جام ملت‌های آسیا. از بین دروازه بان‌های بزرگ تاریخ فوتبال ایران عزیز اصلی، ناصر حجازی و منصور رشیدی به فتح جام ملت‌های آسیا نائل شده اند و بیرانوند می‌تواند چهارمین گلر ما در کسب این افتخار بزرگ باشد.

او با پیراهن آبی آسمانی که با آن پنالتی کریس رونالدو را مهار کرده، حالا به بزرگی در آسیا و اثبات شماره یک بودنش در قاره بزرگ فکر می‌کند. دروازه بانی که در سه بازی و ۴۵ دقیقه کلین شیت کرده و می‌خواهد این دستاورد را در مشت خود داشته باشد.           منبع: ورزش سه   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم) برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم) عصبانیت شدید رونالدو در جریان مسابقه شب گذشته برابر الخلیج (فیلم)

دیگر خبرها

  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد