Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه سد تنگ سرخ یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین پروژه های استان است، عنوان کرد: مدیرکل اقتصاد و دارایی نسبت به تامین و پرداخت حداقل ۵۰ درصد بدهی معارضین اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عزیز فیلی امروز ( ۳۰ دی ) در نشست شورای فنی این استان خواستار تشکیل کمیته سه نفره با حضور نمایندگان دفتر فنی استانداری، شهرداری و شرکت آب منطقه استان شد و گفت: مطالعات ایدئولوژیک در خصوص جداول و آبراه های منطقه شرف آباد یاسوج بررسی و در جلسه بعدی این کارگروه ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت نا‌بسامان منطقه بختیاری‌ ها در شهر یاسوج، شهرداری با همکاری برنامه و بودجه برای تامین اعتبار مورد نیاز و ساماندهی این منطقه اقدام کند.

 

وی با انتقاد از روند پیشرفت فیزیکی هتل ورزش یاسوج، عنوان کرد: در حالی که این پروژه در سایر استان ها به مرحله بهره برداری رسیده علی رغم گذشت ۱۵ سال، پیشرفت فیزیکی مطلوبی در استان نداشته است.

 

فیلی با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار دارد که باید مسئولان با همت بیشتری نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کرده و از تعطیل شدن آن جلوگیری کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حیاتی بودن سد تنگ سرخ برای تامین آب شرب شهروندان یاسوجی، خاطرنشان کرد: تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه مهم در بودجه ۹۸ پیگیری خواهد شد و برای به نتیجه رسیدن آن، تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

 

هجیر افشون، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، اظهار داشت: ۳۷ پروژه استان از سوی کارشناسان دفتر فنی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که از این تعداد، ۸۱ درصد پروژه ها دارای کیفیت خوب، ۸ درصد متوسط و ۱۱ درصد ضعیف ارزیابی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه دفتر فنی بازوی عالی ‌ترین مرجع فنی استان به شمار می‌ رود، گفت: برای اجرای پروژه با کیفیت و عالی نوع نگاه و انتخاب مشاور باید مبتنی بر طراحی بهینه اقتصادی و قوت در اجرای پروژه‌ ها باشد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان آسیب های اجتماعی سفر رئیس جمهور به گلستان جنوب کرمان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر هرمزگان انقلاب اسلامی شهید شورای عالی انقلاب فرهنگی سد تنگ سرخ تصفیه خانه پیشرفت فیزیکی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس

استاندار هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای طرح باکیفیت برای فاضلاب شهر بندرعباس هدفگذاری شده است، گفت: هدف ما اجرای یک طرح با کیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند.

مهدی دوستی افزود: این طرح یکی از نیاز‌های دیرینه مردم بندرعباس است که در ابتدای دولت سیزدهم ارزش قرارداد‌های آن حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تکمیل آن منعقد شده است.

وی گفت: بخش زیادی از این قراداد‌ها پرداخت شده و با پیشرفت مناسبی همراه است.

استاندار هرمزگان افزود: اجرای سه مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اجرای سه فاز دوم هم آغاز شده است.

دوستی گفت: یکی از مشکلات اجرای این طرح موضوع ثبت سفارش و مشکلات ارزی است که قرار است در تهران آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: چالش دیگر مربوط به گستردگی و پوشش کامل شهر بندرعباس است و این طرح با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان تکمیل می‌شود، اما همه شهر بندرعباس را پوشش نخواهد داد، هرچند که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: در جلسه‌ای برای حل مشکل تامین ارز و گسترش و پوشش طرح به تمامی مناطق بندرعباس تصمیم خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی