Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قاضی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خیرین مسکن ساز لرستان در سخنانی با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز در زمینه های مختلفی فعالیت دارد، اظهار داشت: یکی از این برنامه ها کمک برای تامین مسکن به خانواده های دارای دو معلول است که در این راستا تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بهزیستی و بنیاد مستضعفان با دبیری انجمن خیرین مسکن ساز منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سطح استان بالای ۶۰۰ واحد در شهرها و روستاهای مختلف برای خانواده های دارای معلول  در دستور کار قرار گرفته است، افزود: از این تعداد ۱۶۵ مورد تحویل داده شده و ما بقی نیز دارای پیشرفت فیزیکی بین ۷۰ تا ۹۰ درصد هستند.

رئیس هئیت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز لرستان، بیان داشت: همچنین این نهاد تفاهم نامه ای با کمیته امداد برای ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی منعقد کرده است که انجمن از محل حساب ۱۰۰ امام(ره) حدود ۵۰۰ میلیون تومان کمک کرده است و این واحدها نیز حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد احداث می شوند.

قاضی در ادامه با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند از سوی انجمن خیرین مسکن ساز استان به میزان ۳۵۰ میلیون تومان، ادامه داد: این میزان به بالای ۲۰۰ خانوار نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه همچنین انجمن خیرین مسکن ساز لرستان دو پروژه دیگر را در دست ساخت دارد، گفت: یکی از این پروژه ها احداث ۸۰ واحد در سایت مسکن مهر بوده که حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس هئیت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز لرستان، بیان داشت: در مجموع بالای ۱۲۰ جلسه از سوی این انجمن در استان تشکیل شده است.

کد خبر 4518908

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن خیرین مسکن ساز کشور قرض الحسنه کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!