Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@21:38:57 GMT

لیبرمن: به نوار غزه حمله خواهم کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۱۴۷

«اویگدور لیبرمن»، وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی در جریان سخنانی در حزب خود موسوم به « اسرائیل خانه ما»، نتانیاهو، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی را فردی «سردرگم و سرسپرده» توصیف کرد.

لیبرمن در سخنان خود در بیستمین سالگرد تاسیس حزب «اسرائیل خانه ما»،گفت: در صورت پیروز شدن در انتخابات آتی، مقابل حماس و جنبش تحریم اسرائیل خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیردفاع سابق اسرائیل همچنین حمله به نوار غزه و شکست حماس را یکی از برنامه‌های آتی خود عنوان کرد و گفت تنها در این صورت است که امنیت ما تامین خواهد شد.

اویگدور لیبرمن کمتر از دو ماه پیش در جریان حمله سه روزه صهیونیست‌ها به نوار غزه و سپس پذیرش آتش بس از سوی نتانیاهو از مقام خود به عنوان وزیر دفاع استعفا داد.

لیبرمن پذیرش آتش بس از سوی نتانیاهو را به معنای پذیرش شکست در مقابل حماس عنوان کرده بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انتخابات حماس غزه انتخابات حماس رژیم صهیونیستی غزه وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!


به گزارش تابناک به نقل از شبکه «العربیه»، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: (به موقع) به غزه حمله نکردیم و با هفتم اکتبر مواجه شدیم... سریع حمله نکردیم و با حمله دقیق روبه رو شدیم... نتانیاهو همین الان به رفح برو!

در همین ارتباط نتانیاهو گفت که این رژیم نمی‌تواند خواسته‌های حماس را برای پایان دادن به جنگ بپذیرد، نیروها را از غزه خارج کند و به دنبال آن، این جنبش قدرت را در دست بگیرد.

وی همچنین با تکرار اهداف متوهمانه از جنایات در نوار غزه، ادامه داد: اسرائیل شرایطی را نمی‌پذیرد که تسلیم شود و تا زمان دستیابی به اهداف به جنگ خود ادامه خواهد داد.

این اظهارات درحالی بیان شده است که مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه در پایتخت مصر ادامه دارد و شبکه اخباریه قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، افزود دو طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • نتانیاهو: جنگ را تمام نمی‌کنم
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش