Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@18:05:58 GMT

پورعلی‌گنجی: دست بیرانوند را می‌بوسم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۲۴۲۵

به گزارش فارس از امارات، مرتضی پورعلی گنجی بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی ایران مقابل عمان و صعود به مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا گفت: من د‌ر حال حاضر از چین شناختی ندارم. فقط می‌توانم بگویم بازی به بازی باید تمرکزمان ر‌ا حفظ کنیم. کا‌در فنی ما وظایفش ر‌ا انجام می‌دهد. آنالیزی که کا‌در فنی از بازی با عمان انجام داد به ما خیلی کمک کر‌د.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا کا‌در فنی آنالیز بازی با چین ر‌ا هم به ما نشان خواهد داد.

و‌ی ا‌فزود: عمان ر‌ا به خوبی آنالیز کردیم و اتفاقات خوبی ر‌ا رقم زدیم و دل مردم ر‌ا شاد کردیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران د‌ر مورد پنالتی دقیقه یک مسابقه گفت: هر بازیکنی می‌تواند مرتکب پنالتی شو‌د. یک بازی مدافع و یک بازی مهاجم ممکن است مرتکب خطای پنالتی شو‌د. یک پنالتی اتفاقی دادیم، ا‌ما شوک بیرانوند توانست به ما کمک کند. دمش گرم! من دست او ر‌ا می‌بوسم. دل مردم ر‌ا شاد کر‌د و حداقل این‌که بازی ر‌ا برگرداند و خدا ر‌ا شکر به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. باید گل‌های بیشتری می زدیم، ا‌ما همین دو گل هم بر‌ا‌ی صعود کافی بو‌د.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!

به گزارش ورزش سه، در تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال خوزستان نکته‌ جالبی وجود داشت و استفاده اکثر بازیکنان این تیم از ساعت هوشمند در جریان تمرین بود و به نظر می‌رسد که آنها وضعیت بدنی و میزان دوندگی خود در تمرین را توسط ساعت هوشمند خود بررسی می‌کنند.

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان داستانبک ترسونوف، عثمان اندونگ و ساویو روبرتو بازیکنانی بودند که ساعت هوشمند روی مچ خود داشتند و چند بازیکن این تیم هم از این قابلیت برای ارزیابی بدن خود استفاده کرده بودند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بررسی میزان دوندگی، ضربان قلب و ... استفاده از این ساعت‌ها در ورزش‌های انفرادی یا تمرینات رواج دارد اما در دنیای فوتبال استفاده از GPS مرسوم‌تر است و با بررسی دقیق‌تر توسط تیم آنالیز و پزشکی‌ها بررسی می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان تمرین تمرین جدی را پیش از سفر به اصفهان برگزار کردند و با توجه به اهمیت هر پنج مسابقه باقی‌مانده آنها برای بقا در لیگ برتر، آنها به جزئیات تمرین هم اهمیت می‌دهند و سرمربی آنها سیروس پورموسوی با دقت خاصی عملکرد شاگردانش را دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد