Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام، .در این مراسم عبدالحمید کرمی رییس خانه مطبوعات استان ایلام با بیان اینکه رسانه ها در ایام راهپیمایی بزرگ اربعین توانستند نجابت و حیثیت دینی مردم را به خوبی انعکاس دهند، اظهار کرد: استان ایلام به عنوان اصلی ترین میزبان زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین محسوب می شود و این افتخاری است که نصیب مردم این دیار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: رسانه های استان به تکاپو افتادند تا برای این جریان بزرگ و نشان دادن حرکتی که چند سالی است آغاز شده، یک پیوست فرهنگی ایجاد کنند و آن هم راه اندازی و برگزاری سوگواره اربعین در آیینه رسانه بود که خوشبختانه سال گذشته با اولین دوره آن با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه مواجه شد.

او افزود: فراخوان سوگواره در مهرماه امسال منتشر شد و به مانند دوره قبل، بنا را بر این نهادیم که اختتامیه این سوگواره در ایام فاطمیه و روزهای شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شود.

کرمی با اشاره به اینکه به خانه مطبوعات استان ایلام به دنبال ماندگار شدن این سوگواره است، تبیین کرد: تمام تلاش ما در مجموعه خانه مطبوعات این است که دبیرخانه دائمی این سوگواره را ایجاد کنیم.

عمران خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: برگزاری این سوگواره ها در واقع فرصتی برای نوشتن از مناقب و فضیلت های سید و سالار شهیدان در رویداد بزرگ اربعین است.

اوافزود: رسانه های مختلف گروهی استان در یک همگرایی مثبت تلاش خود را برای ترویج فضیلت های دینی بکار گرفته و این تلاش تنها مختص اصحاب رسانه نیست.

خودآموز، فرصت شناسی اصحاب رسانه را در پوشش اخبار رویدادهای اربعین قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: حوزه رسانه بخش فرابخشی است که می تواند تمام حوزه ها را پوشش و نقش مهمی در بازتاب حماسه اربعین داشته است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان هر یک از رشته های قید شده در این فراخوان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه رسانه فرماندار فرهنگی هنری مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز

طی مراسمی دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط سازمان مدیریت جهاد کشاورزی استان فارس، صبح امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به‌کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین صورت گرفت.

عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحاد نژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار انجام شد.

به گزارش ایمنا، اولین مرحله از عملیات امحا مزارع مذکور در سطح ۲۷۰ هکتار از اراضی منطقه گردخون در حومه کلان‌شهر شیراز در روز سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت صورت گرفت که در این اقدام محصولات کشاورزی بیش از ۱۰ قطعه از مزارع امحا شد.

کد خبر 751164

دیگر خبرها

  • برگزیدگان رویداد دانشجویی و دانش‌آموزی «گیم‌تایم» معرفی شدند
  • دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند