Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جنگنده های رژیم صهیونیستی پس از ناکامی حملاتشان در روز گذشته مجددا خاک سوریه را هدف قرار دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که صبح امروز (دوشنبه) منتشر کرد ضمن تایید این حملات به نیرو‌های نظامی سوریه هشدار داده که درصدد پاسخگویی برنیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه‌های دولتی سوریه به نقل از منابع آگاه نظامی سوری اعلام کردند حملات رژیم صهیونیستی، با موشک‌های هدایت شونده به صورت پیاپی انجام شد که پدافند هوایی سوریه بیشتر موشک‌های متخاصم را دفع کرد.
منابعی از دمشق نیز به رویترز گفتند در طول شب حداقل به مدت یک ساعت صدای انفجار‌هایی مهیب را شنیده اند.   سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه هم گفت که موشک‌های صهیونیستی نقاطی در اطراف دمشق پایتخت سوریه را هدف می‌گرفت.
این حملات در پی آن رخ داد که ارتش سوریه یکشنبه توانست حملات هوایی رژیم صهیونیستی را دفع کند.
به گزارش آسوشیتدپرس، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در ساعات آغازین امروز (دوشنبه) اعلام کرد که حمله به سوریه را آغاز کرده است. این رژیم تاکنون با ادعای تکراری هدف قرار دادن مواضع ایران در سوریه بار‌ها اقدام به بمباران خاک این کشور کرده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه جنگنده رژیم صهیونیستی حمله موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی اسرائیل به دفتر جنبش نجباء در دمشق

منابع خبری از حمله هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل به دفتر رسانه‌ای و فرهنگی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در جنوب دمشق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری سوری بامداد امروز از شنیده شدن انفجارهای شدید در آسمان جنوب دمشق خبر دادند و پس از آن دفتر اطلاع‌رسانی جنبش نجباء اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی حمله هوایی به منطقه زینبیه دمشق، دفتر فرهنگی رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در سوریه را هدف قرار داده است.

به نوشته کانال تلگرامی جنبش نجباء این تجاوز فقط خسارت مادی بر جا گذاشته و تلفات جانی در پی نداشته است.

حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریهاین حمله در شرایطی انجام شد که تعدادی از اهالی غزه در 28 آوریل گذشته در ویدئویی از مقاومت اسلامی عراق و دبیرکل جنبش نُجَباء به‌خاطر حمایت تمام‌قد از ملت فلسطین در نبرد  با رژیم صهیونیستی، قدردانی کردند. شامگاه چهارشنبه نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌و‌گوی تلفنی با هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق، از عملیات‌های ضد صهیونیستی مقاومت عراق تقدیر و تمجید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله هوایی اسرائیل به دفتر جنبش نجباء در دمشق
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
  • شهادت دست‌کم ۳۵ فلسطینی در حمله ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به رفح
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند