Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@20:47:54 GMT

بازدید روحانی از نمایشگاه «کسب و کار‌های آینده»

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۳۵۴

بازدید روحانی از نمایشگاه «کسب و کار‌های آینده»

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه ۱ بهمن) با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کار‌های آینده بازدید کرد.

وی در این بازدید، با توضیحات محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و متخصصان و مدیران این عرصه در جریان چگونگی حوزه‌های گوناگون این کسب و کارها، استار تاپ‌های فعال ایرانی در این حوزه‌ها و روند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای توسعه این مشاغل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه «کسب و کار‌های آینده» با توجه به ضرورت طرح موضوعات ملموس از کاربرد فناوری‌های روز دنیا، سناریو چیدمان حوزه‌های موضوعی از شهر هوشمند و نقشه و با طرح فناوری‌های مالی، کسب و کار‌های فضا پایه، گردشگری هوشمند، صنایع خلاق در بخش کاربرد‌های فناوری شروع و در ادامه با ارائه فناوری‌های هوش مصنوعی و تحلیل داده، رایانش ابری، اینترنت اشیا و رمز ارز‌ها و زنجیره بلوک به پایان می‌رسد.

رئیس‌جمهور پس از این بازدید، نشستی با وزیر، معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات روحانی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی به تحلیل حمله موشکی و پهپادی ایران به مناطق تحت اشغال ایران و تاثیر موشک‌های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایرانی پرداخت و به پایگاه جاسوسی اشاره کرد که ایران هدف قرار داد. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده