Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:17:02 GMT

دستاوردهای همدان 2018 نباید فراموش شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۵۴۲

دستاوردهای همدان 2018 نباید فراموش شود

حسین قراباغی شامگاه یکشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: رویداد همدان 2018 گردشگری همدان را در سطح جهان ارتقا بخشید و این روند باید در سال جاری میلادی شتاب بیشتری داشته باشد.
وی اضافه کرد: لازمه توسعه و تقویت صنعت گردشگری نیز جذب سرمایه گذار است و باید بسترهای لازم توسط دستگاه های اجرایی و مرتبط با این حوزه مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قراباغی با اشاره به اینکه شهرداری همدان در رویداد 2018 عملکرد خوبی ارایه داد گفت: شهردار همدان اقدام های قوی و پررنگ را در راستای توسعه گردشگری داشته به طوریکه توسط وزارت کشور ، امسال از شهرهای برتر و عالی در پذیرایی از مهمانان نوروزی و تابستانی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه بسترهای سرمایه گذاری توسط مدیریت شهری همدان هم اینک فراهم است گفت: در رویداد 2018 نزدیک به 20 میلیارد ریال در راستای خدمات شهری، آماده سازی، تبلیغات و سایر مسئولیت های محول شده توسط مدیریت شهری هزینه شد و هدف ما تنها کمک به توسعه بخش گردشگری بود.
قراباغی گفت: هم اکنون پارک ولایت و پارک 250 هکتاری سد اکباتان به عنوان منطقه گردشگری برای سرمایه گذاری معرفی کرده ایم ضمن اینکه اتصال تپه عباس آباد به دره مرادبیک و خورزنه را نیز جزو برنامه های اجرایی در راستای رونق گردشگری قرار داده ایم.
وی با اشاره به طرح های تشویقی مناسب برای جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری گفت: تمامی این طرح ها در بهمن ماه جاری اطلاع رسانی می شود.
رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، حمایت از خانه های بوم گردی، رستوران های سنتی و هتل های سنتی با رایگان کردن عوارض را یکی از طرح های تشویقی مدیریت شهری عنوان کرد.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دستگاه های اجرایی سرمایه سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر صنعت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد استان در حوزه گردشگری اظهار کرد: این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان‌غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

محمدصادق معتمدیان در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد استان در حوزه گردشگری، وجود ۱۸۰۹ اثر ثبت شده ملی، پنج اثر ثبت جهانی و ۵۳ منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقعیت جغرافیایی ویژه، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، آذربایجان‌غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

وی ظرفیت‌های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و افزود: زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم‌آب‌بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کند.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در استان خبر داده است و گفت: تلاش می‌شود ضمن معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری به سرمایه‌گذاران، روند سرمایه‌گذاری در استان روان‌سازی و امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در کمترین زمان تأمین شود.

معتمدیان ادامه داد: این سرمایه‌گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ سه هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی‌نظیر است.

کد خبر 747862

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود