Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن الماسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این کمک های 10 میلیونی تا 20 میلیارد ریالی از سوی 120 نفر از خیرین در شهرستان کاشان جمع آوری شد.
وی بیان کرد: افراد زیر پوشش 20 سال به بالا داشته و میانگین هزینه درمان هر بیمار سرطانی در سال 150 میلیون ریال است که برای هر نوبت یک بیمار، 30 میلیون ریال پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران سرطانی کاشان اضافه کرد: سرطان سینه در بانوان، کلون (روده بزرگ) و کبد در افراد میانسال، پروستات در افراد 50 سال به بالا در این منطقه شیوع دارد.
به گفته وی، سرطان خون بیماری حادی می باشد که بیشتر بین جوانان شیوع دارد اما بیش از سایر انواع این بیماری با دارو درمان پذیر است.
الماسی از پرداخت 9 میلیارد ریال وام به 45 نفر از بیماران سرطانی در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: 25 نفر از بیماران سرطانی به همراه یک نفر از اعضای خانواده نیز در این مدت به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی یادآور شد: برای درمان همه بیماران سرطانی دارای پرونده در این موسسه به 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا دیگر جز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.
مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران سرطانی کاشان در ادامه به راه اندازی ساختمان این موسسه در سال آینده اشاره کرد و افزود: این بنا با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در سه طبقه با زیربنای 150 مترمربع در زمینی به مساحت 300 مترمربع در حال ساخت است.
وی همچنین با اشاره به کمک پنج میلیارد ریالی خیرین برای ساخت این بنا، از راه اندازی موسسه مبارزه با بیماری سرطان در کاشان در آینده خبر داد.
موسسه خیریه امدادگران عاشورا نور امید حامی بیماران سرطانی از سال 90 در کاشان راه اندازی شده و 699 نفر از خیرین هم اکنون با آن همکاری می کنند.
نزدیک به 350 نفر بیمار مبتلا به سرطان در شهرستان کاشان وجود دارد.
6136/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خانواده درمان سرطان سرطان سینه مشهد مقدس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در ماه است.

وی افزود: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی، کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

صالحی بابیان اینکه در حال حاضر قریب به چهار هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت‌های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به چهار هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.


وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، افزود: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

دیگر خبرها

  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • یک آموزگار هدایای دریافتی روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید