Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، عقیل اسکندری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر روز گذشته، ۳۰ دی‌ماه در این آیین گفت: ۳۰ دی‌ماه سال ۵۷ مصادف با شهادت پنج تن از مردم انقلابی مشگین شهر به دست ماموران رژیم پهلوی است.
اسکندری افزود: ۴۰ سال قبل در چنین روزی مأموران رژیم با به رگبار بستن صفوف راهپیمایی مردم مشگین‌شهر در خیابان سازمان پنج نفر از اهالی را کشته و ۱۲ نفر را مجروح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: به همین مناسبت هر سال اهالی قدرشناس شهرستان مشگین‌شهر با حضور در خیابان سازمان که اکنون به خیابان شهدا تغییر نام یافته محل شهادت عزیزان خود را گلباران می‌کنند.
وی افزود: شهرستان مشگین‌شهر در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی ۹ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که پنج نفر از آن‌ها در خیابان سازمان قبلی و خیابان شهدای فعلی به شهادت رسیده‌اند.
اسکندری گفت: قاسم عبدالعلی اوغلی، الماس تقی‌زاده، قباد سعادتی، لطیف نظری، زینال مجنمع، ذبیح‌الله رضایی، محرم روحی، اباذر بیرامی و الله‌شکر جنگلی، از جمله شهدای دوران انقلاب در این شهرستان هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل شهدا فعالیت های قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی گفت: نخستین یادواره شهدای تخریب چی لشکر ۳۳ المهدی با عنوان معبرنشینان نور با حضور رزمندگانی از نقاط مختلف فارس، استان‌های هم جوار و بیش از پنج هزار نفر از مردم برگزار شد.
رحم دار افزود: در دوران دفاع مقدس ۲۳ رزمنده فسایی گردان تخریب ۳۳ المهدی به شهادت رسیدند.
دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی بیان کرد: پخش سرود، بیان خاطره گویی، اجرای نمایش رشادت‌های نیرو‌های تخریب چی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجهیزات و اداوات جنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم با عنوان معبرنشینان نور به همراه با بزرگداشت امامزاده اسماعیل در فسا برگزار شد.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر