Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت شهر سالم از پایش سلامت بیش از هزار کودک کار در مراکز درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران خبر داد و گفت: مراکز درمانی این شرکت روزانه پذیرای ۹۰ کودک کار هستند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان حمید چوبینه  در خصوص پایش سلامت کودکان کار اظهار کرد: تا کنون بیش از هزار کودک کار در مراکز درمانی شرکت شهر سالم مورد پایش سلامت قرار گرفته و برای آن‌ها شناسنامه سلامت تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای این کودکان کار چکاپ کامل سلامت از جمله دندانپزشکی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و ... انجام می‌شود، گفت: از نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که در زمینه کودکان کار فعال هستند، درخواست دارم برای ارائه این خدمات آن‌ها را به مراکز درمانی شرکت شهر سالم معرفی کنند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه هر یک از مراکز درمانی شرکت شهر سالم روزانه پذیرای ۵ کودک و در مجموع ۹۰ کودک هستند، تصریح کرد: از تمام نهاد‌ها و افراد خیر تقاضا دارم پس از تشخیص بیماری این کودکان در درمان آن‌ها ما را یاری کنند.

چوبینه عنوان کرد: هزار کودکی که تحت پایش سلامت قرار گرفتند از طریق فعالیت در کوره‌های آجرپزی و مراکز پرتو که تحت پوشش شهرداری هستند، شناسایی شدند و برخی هم با فراخوانی که داده بودیم مراجعه کردند. سازمان‌های مردم نهاد هم می‌توانند از طریق مکاتبه با معاونت درمان شرکت شهر سالم کودکان کار را معرفی و با هماهنگی این معاونت به مراکز درمانی ارجاع دهند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت شهر سالم بینایی سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در جلسه هفته سلامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تشکر از مدافعین سلامت و تببین و روشنگری اقدامات انجام شده اظهار کرد: جمعیت به عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی، بهداشتی و اقتصادی مطرح است به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید.

وی افزود: مقوله جمعیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی در هر کشور است که نیل به اهداف مهم ملی و نقش‌آفرینی در مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان امروز بدون توجه به این مؤلفه ممکن نیست.

امام جمعه مشگین شهر بحث بهداشت و دهان را یادآور شد و گفت: از اینکه مدافعان سلامت تلاش برای سلامت مردم می‌کنند مایه مباهات و مجاهدت به معنای واقعی است.

وی به احیای مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت این کمک‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت، نقش ارزشمندی دارند.

حجت الاسلام باوقاربا اشاره به برنامه ریزی سفیران سلامت در خانواده اشاره کرد و افزود: نقش مردم در مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده برای سالم زیستن، مدیریت ناخوشی‌های جزیی، مدیریت بیماری‌های مزمن و حاد روز به روز در حال افزایش است که با اجرای برنامه ملی خود مراقبتی به ویژه خود مراقبتی فردی که تاکید بر جذب سفیران سلامت خانواده است.

کد خبر 6087756

دیگر خبرها

  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی