Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، اصغری با توجه به پیامد های برگزاری این جشنواره در حوزه صنعت اذعان داشت: با برگزاری این جشنواره به دنبال نقش آفرینی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، راهکارهای پیشرفت و شکوفایی در صنعت، ارائه الگوی جهادی در صنعت، شبکه سازی عناصر موثر در صنعت کشور، معرفی اختراعات، نوآوری ها و فعالیت های موثر در حوزه صنعت و تبیین تحول درونی و اثربخشی بیرونی سازمان بسیج مهندسین صنعتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی در خصوص نحوه و کیفیت حضور مراکز بسیج مهندسین استانی و همچنین وزارتخانه ها افزود: مسئولین محترم استان­ها و بسیج وزارتخانه­ها می­بایست پس از بررسی و ارزیابی شرکت­های دانش بنیان موجود در وزارتخانه و استان خود و انتخاب شرکت­های برتر از لحاظ میزان اشتغال زایی، سطح تکنولوژی، میزان نوآوری، سهم ایجاد ارزش افزوده، صادرات، سودآوری، ظرفیت کارآفرینی و ... نسبت به معرفی این شرکت­ها و ارسال مدارک لازم به دبیرخانه جشنواره علمی سالانه سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور اقدام نمایند.

وی افزود: در بخش طرح های دانش بنیان برتر، به معرفی نوآوران بسیج هر استان و وزارتخانه در حوزه فنی و مهندسی پرداخته می شود. مسئولین محترم استانها و بسیج وزارتخانه ها می بایست پس از بررسی و ارزیابی طرح های دانش بنیان افراد حقیقی و انتخاب طرح های برتر از لحاظ مبانی علمی، شاخصه های نوآوری، ظرفیت کارآفرینی و ...، نسبت به معرفی این طرح ها و ارسال مدارک لازم به دبیرخانه جشنواره علمی سالانه سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور اقدام نمایند.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت گفت: این جشنواره به صورت متمرکز کشوری از چهارم لغایت ششم اسفند 98 در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی

با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و جمعی از دانشگاهیان سراسر کشور در تالار فجر دانشگاه شیراز ترتیب یافت، از سه کتاب «سرو سیمین: منتخب اشعار دومین جشنواره سراسری شهید آوینی»؛ «سرو زرین: آثار منتخب رشته‌های هنری دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» و «سرو سرخ: منتخب داستان‌های کوتاه دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» رونمایی شد.

دکتر حامد تقوایی، دبیرکل دومین جشنواره شهید آوینی درخصوص انتشار این سه اثر توضیح داد: کتاب‌های سرو سیمین، سرو زرین و سرو سرخ، به‌همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با همکاری اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان آماده شده و دربردارنده‌ی آثار برگزیده و منتخب آثار دومین جشنواره سراسری قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی در زمینه‌های شعر، داستان و هنر‌های تجسمی اعم از نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، طراحی پوستر و تصویرسازی است. همچنین معرفی دبیران و داوران بخش‌های مختلف جشنواره در کتاب آورده شده است.

گفتنی است، فاطمه فرهادی، مدیر هنری این مجموعه، فرج‌الله زارعیان جهرمی، ویراستار، محسن گل‌آرایش، طراح جلد و آزاده حق‌شناس گرافیست و صفحه‌آرای این سه‌جلد بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده