Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان تهران بر استفاده از ظرفیت خیّرین و واقفین در راستای رفع موانع فعالیت اجتماعات نخبگانی و شبکه‌سازی و تقویت گروه‌های نخبگانی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، آریا الستی در اولین جلسه شورای علمی بنیاد نخبگان استان تهران در خصوص اقدامات ملی مندرج در سند راهبردی کشور در امور نخبگان مرتبط با فعالیت‌های شورای علمی توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا زراسوندی، رئیس بنیاد نخبگان استان تهران توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های این بنیاد و تسهیلات ارائه شده در قالب جوایز تحصیلی به مستعدان‌برتر و رویدادهای فرهنگی، ارائه داد.

اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام در بخش‌های مختلف از جمله واحد پاسخگویی حضوری و تلفنی، وضعیت بررسی پرونده‌های جوایز تحصیلی و دانش‌آموختگان‌برتر، رویدادهای تجلیل و تکریم از نخبگان، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مستعدان‌برتر، طرح شهید احمدی روشن، همکاری با دیگر مؤسسات در مبحث وقف و خیّرین از دیگر نکانی بود که زراسوندی به آن اشاره کرد.

ایجاد کارگروه‌های تخصصی در حوزه فرهنگی، تأکید بر ارتقای اخلاق حرفه‌ای نخبگان، طراحی برنامه‌هایی با هدف توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار، بکارگیری ظرفیت‌های پارک علم‌وفناوری در مهارت‌افزایی، پرهیز از عدم‌تصدی‌گری در امور اجرایی، بررسی وضعیت علوم‌پایه در مدارس (بخش دانش‌آموزی) و بررسی راه‌های ارتباط با صنعت، از مهمترین موارد بیان‌شده در این جلسه بود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، زهرا ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا (س)، جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم‌وصنعت؛ عبدالهی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی، مسعود صدری‌نسب رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس و مشاور رییس بنیاد نخبگان استان تهران، از دیگر حاضران در این نشست بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنياد ملي نخبگان نخبگان واقفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را هم به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.
ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین همچنین دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخی عنوان کرد و افزود: آنها تبعیت صد در صدی می‌خواهد می‌خواهد ایران اسلامی کاملا تابع زورگویی‌های آن‌ها باشد.

امام جمعه خرمشهر در پایان ضمن تشکر از فعالان  عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشگی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا