Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در نشست بررسی مشکلات صنایع و رفع موانع تولید استان گفت: هیچ دستگاه و مدیری به بهانه شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی، حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارد.

زاهدی با بیان اینکه تعطیلی یک کارخانه تبعات منفی زیادی اقتصادی و اجتماعی با خود بدنبال دارد، اظهار داشت: براین اساس اقدامات قضائی و اجرایی در ارتباط با اشخاص حقیقی و حقوقی نباید تحت هیچ عنوان منجر به تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برای حل مسایل و مشکلات حقوقی و قضائی بخش تولید که با امور اجرایی متفاوت است باید نشست ها و کارگروه های جداگانه با حضور مدیران قضائی، دستگاه های خدمات رسان، امور مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی بانک ها و صاحبان صنایع برگزار شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: اگرچه در زمینه جذب تسهیلات رونق تولید در بین پنج استان کشور قرار داریم اما به این موضوع نباید افتخارکنیم و باید همه وقت و انرژی خود را صرف از میان برداشتن موانع صنعت و سرمایه گذاری کنیم.

زاهدی همچنین گفت: با سازوکار یاد شده می توان در راستای حل مسایل و مشکلات صنعت از جمله برخی صنایع بزرگ استان گام های خوبی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با اقدامات معمول و روزمره نمی توان مسایل و مشکلات کشور و استان از جمله در بخش صنعت را مرتفع کرد بلکه به یک اقدام جهادی و ویژه از سوی همه مدیران نیازمند هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصادی و اجتماعی بیکاری تامین اجتماعی سرمایه گذاری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مدیران قضایی استان اظهار داشت: بی‌تردید کار در دستگاه قضایی بسیار دشوار و پرمخاطره بوده و دستگاه قضایی تابلو و نماد اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زمینه خدمت و عمل صالح در آن بسیار فراهم است.

وی افزود: علاوه بر آن کارکنان دستگاه قضائی با احقاق حق و تکریم مراجعان، نقش مهمی در جذب سرمایه‌های اجتماعی برای این نظام مقدس بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: باید برای جهش تولید، به رفع موانع تولید پرداخت که خوشبختانه دستگاه قضائی در رفع بسیاری از این موانع نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: قضات نباید این موضوع مهم را در محاکم، سهل و آسان بگیرند بلکه بر اساس قوانین و مقررات باید به این موضوع ورود و برخورد قاطعانه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی