Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران با تشریح دلایل غیبت پسرش در اردوی تیم ملی، شایعه خداحافظی او را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این‌که بهداد سلیمی از وزنه‌برداری خداحافظی کرد، خیلی‌ها روی توانایی سعید علی‌حسینی در دسته فوق‌سنگین حساب باز کرده بودند. این وزنه‌بردار اردبیلی هم چند هفته قبل از مسابقات جهانی ٢٠١٨ به بهانه مصدومیت از اردوی تیم‌ملی انصراف داد؛ اتفاقی که واکنش تند سرمربی تیم‌ملی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا با شروع دور جدید اردوی تیم‌ملی علی‌حسینی با وجود دعوت از سوی کادرفنی در تمرینات حاضر نشده و مربی تیم‌ملی هم غیبت او را غیرموجه عنوان کرده است. شایعات از احتمال خداحافظی علی‌حسینی از وزنه‌برداری حکایت دارند و باید دید سرنوشت این ماجرا چیست.


البته پدر سعید علی حسینی در مصاحبه ای با تسنیم به این شایعه و دلیل غیبت پسرش در اردوی تیم ملی واکنش نشان داده است: «سعید اصلا ایران نیست که بخواهد به اردو برود. او به دعوت رئیس فدراسیون وزنه‌برداری آذربایجان که یکی از دوستانش هست، به باکو رفته و تا یک هفته دیگر هم به کشور برمی‌گردد. او را برای مراسمی به آذربایجان دعوت کردند و چون دوستانی آنجا داشت، به باکو رفت. زمانی که سعید به باکو رفت هیچ خبری از تشکیل اردو نبود و نمی‌دانست قرار است اردو تشکیل شود. به همین خاطر سفرش را هماهنگ نکرد.»


وی در پاسخ به این سوال که قرار است این وزنه بردار فوق سنگین از تیم ملی خداحافظی کند، می افزاید: «نه، بعید می‌دانم. او 10 روز به باکو رفته، قبل از سفرش هم چنین صحبتی با من نداشت که می‌خواهد خداحافظی کند. ان‌شاءالله که وزنه می‌زند. آنها از کجا تشخیص داده‌اند که سعید می‌خواهد خداحافظی کند؟ او هیچ حرفی در این خصوص نزده و تصمیمی نگرفته است.»


با این وضعیت باید دید سعید علی حسینی چه زمانی در اردوی تیم ملی حاضر می شود و آیا کادرفنی او را به خاطر غیبت غیرموجهی از نظر خودش می پذیرد یا خیر.

 

سعید علی حسینی وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید علی حسینی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس