Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور ملارحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله چهارم و پایانی مسابقات کلاس یک آفرود قهرمانی کشور در سال جاری به میزبانی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران در شهرستان ساحلی بابلسر برگزار شد.
وی گفت: این راننده بوکانی توانست با ثبت زمان 2 دقیقه و 31 ثانیه در پایان چهار مرحله مسابقات اتومبیلرانی در کلاس یک اتومبیل های با حجم 2 هزار و 500 سی سی این عنوان را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور 17 استان کشور و 84 راننده به مدت یک روز برگزار شد، ادامه داد: در پایان مرتضی مولایی با ثبت زمان 2 دقیقه و 25 ثانیه از تهران به مقام نخست دست پیدا کرد و زادمهر قلی زاده ورزشکار مازندرانی با ثبت 2 دقیقه و 30 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت.
وی ادامه داد: این مسابقات در چهار مرحله و در شهرهای البرز، ماکو، ارومیه و بابلسر برگزار شد و راننده بوکانی در مجموع این مسابقات با کسب 41 امتیاز در جایگاه دوم کشور قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، این ورزشکار بوکانی به عنوان نماینده آذربایجان غربی در این مسابقات حضور یافته بود.
بوکان یکی از مهمترین قطب های رشته اتومبیل رانی به ویژه در رشته آفرود در آذربایجان غربی به شمار می رود که همه ساله در سطح کشور موفق به کسب مقام های زیادی می شوند.
7510/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی استان کشور کشور ورزشکار بوکانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو