Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:15:54 GMT

4 عضو یک خانواده در بوئین زهرا دردناک کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۳۳۶

رکنا: فرمانده انتظامی "بوئین زهرا " گفت: 4 نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین علیان نژادی"فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: حدود ساعت 20 و 38 دقیقه شب گذشته ،گزارشی از جان باختن اعضای یک خانواده در بخش"رامند" شهرستان بوئین زهرا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با اعلام این خبر بلافاصله تیم‌های از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و بنابر بررسی‌های اولیه، 4 نفر از اعضای این خانواده به علت مسمومیت با گاز خانگی جان خود را از دست داده اند .

فرمانده انتظامی "بوئین زهرا " اضافه کرد: در اثر این حادثه، پدر 45 ساله خانواده ، مادر خانواده حدودا 40 ساله به همراه پسر 12 ساله و دختر 10 ساله اش جان باختند.تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات زنده شدن یک مرد که 3 ساعت مرده بود + فیلم باورنکردنی جزییات حمام خون در خیابان خیام تهران/ پلیس چه کرد؟ +تصاویر خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس شکنجه و تهیه فیلم سیاه از مردان عاشق زنان مطلقه در لانه سیاه مشهد دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دزدی عجیب 4 زن که گفتنش هم سخت است+ عکس پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس اخبار حوادث خانواده زهرا فرمانده انتظامی شهرستان یک خانواده عکس زن فیلم دختر مشهد جوان تهران تصادف در پارک مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه به علت شدت برخورد خودرو ها، هر ۲ خودرو دچار آتش سوزی شدند، ادامه داد: متاسفانه چهار نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.

 دره شهر در فاصله ۱۲۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی‌ها (فیلم)
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت