Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@15:55:24 GMT

وزش باد شدید دید افقی در زابل را کاهش داد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۹۴۱۶

وزش باد شدید دید افقی در زابل را کاهش داد

محمود دیانتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تداوم جریانات شمالی تا این لحظه بیشینه سرعت وزش باد در زابل به 17 متر بر ثانیه معادل 61 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
وی افزود: وزش باد و خیزش گردوغبار سبب شده تا علاوه بر کاهش دید افقی، غلظت ذرات معلق در هوای زابل نیز افزایش یابد و کیفیت هوای این شهر در شرایط ناسالم برای تمام گروه های سنی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر زابل وزش باد شدید و گردوخاک در سایر نواحی شمال استان نیز در جریان است که پیامد آن کاهش دید افقی و افزایش غلظت ذرات معلق در هوای این مناطق است.
دیانتی با بیان اینکه وزش باد امروز در شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد، گفت: بر اساس خروجی مدل های هواشناسی و نقشه های پیش یابی انتظار می رود فردا از شدت وزش باد کاسته شود.
وی ادامه داد: کاهش دما و وقوع یخبندان شبانه از دیگر پیامدهای جریانات شمالی است که انتظار می رود امشب در برخی نواحی شمال استان این شرایط حکم فرما شود.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این شرایط امروز نیز در شمال سیستان و بلوچستان حکم‌فرما و در برخی ایستگاه ها دمای هوا تا شش درجه سلسیوس نسبت به دیروز سردتر شده بود.
9908 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها سیستان و بلوچستان وزش باد هواشناسی کاهش زابل جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان