Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مقالات برتر شرکت‌کنندگان پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه از سوی داوران علمی این همایش انتخاب و معرفی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، از میان مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، پنج مقاله در بخش پوستری برگزیده شد که مقاله" مدیریت ریسک در صنعت بیمه از منظر ساختار بازار"، نوشته دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، مهدی احراری مدیر دفتر تحقیقات و مطالعات بیمه‌ای و حمیدرضا محمدی اوجان مشاور معاون مدیرعامل، از بیمه دانا به عنوان مقاله برتر و انتخابی این همایش برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه که در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، جمعی از مدیران عامل شرکت‌های بیمه و پژوهشکده بیمه برگزار شد، از نویسندگان مقالات منتخب با اهدای تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

بیمه دانا همه ساله و در مناسبت‌های مختلف از جمله همایش ملی روز بیمه و همایش مدیریت ریسک و بیمه، با ارائه مقالات علمی و بیمه‌ای می‌کوشد ضمن حضور فعال در اینگونه مجامع، نقش و تاثیر تعیین‌کننده ای در توسعه فرهنگ بیمه در جامعه ایفا کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دانا پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی