Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، محمد خزاعی اعلام کرد: برگزاری این رویداد سینمایی در دمشق در راستای امضای تفاهمنامه‌ای صورت می‌گیرد که با حضور مراد شاهین رییس سازمان سینمایی سوریه در تهران تفاهمنامه‌اش امضاء شده بود.
وی ادامه داد: در راستای تعامل فرهنگی با کشور‌های حوزه مقاومت، تفاهمنامه‌ای بین جشنواره با علی ظاهر، رئیس مؤسسه الرسالات لبنان و مراد شاهین، رئیس امور سینمایی سوریه امضا شده بود که جشنواره در لبنان با نمایش چهار فیلم سینمایی: «سرو زیر آب»، «ماجرای نیمروز»، «امپراطور جهنم» و «تنگه ابوقریب» و تعدادی آثار مستند برگزار شد و برنامه‌ریزی برای برپایی جشنواره در سوریه برای فروردین ماه ۹۸ صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اضافه کرد: تمایل فیلمسازان سوریه به موضوع مقاومت بسیار حائز اهمیت است. امروز ما در یک جبهه فرهنگی مشترک هستیم که منحصر به لبنان، سوریه و عراق نمی‌شود، اگر اتفاقات خوبی در بین فیلم سازان دنیا بیفتد، به عنوان واژه بیداری فرهنگی از آن یاد می‌کنیم که توجه جدی به مضامین مقاومت و جریان ضدصهیونیستی دارد و شاید می‌خواستند این صدا‌ها خاموش بماند که امروز در فضای رسانه در حال رفع شدن است.
دبیر جشنواره مقاومت تصریح کرد: «برگزاری جشنواره فیلم مقاومت» در سوریه در ادامه سلسله هفته‌های سینمای مقاومت در این دوره است که در شهر دمشق برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری جشنواره در سوریه جمعی از سینماگران ایرانی نیز، به این کشور سفر می‌کنند. همچنین، نمایش فیلم‌های ایرانی، برپایی جلسات نقد و بررسی و نشست‌های پرسش و پاسخ با رسانه‌ها و هنرمندان و سینماگران و مدیران فرهنگی و سینمایی و ... از برنامه‌های پیش بینی شده در این جشنواره است.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته بسیج طی روز‌های ۵ تا ۹ آذر در تهران برگزار شد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس مقاومت خزاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد

رییس جمهور سوریه با تاکید بر اینکه موضع این کشور هرگز در قبال آرمان فلسطین تغییر نکرده، اظهار داشت که حمایت دمشق از فلسطین همواره تعمیق شده است. 

به گزارش مشرق، بشار اسد رییس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رییس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین