Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:38:05 GMT

دستگیری نگهبان قلابی ساختمان با ۷ فقره سرقت خودرو

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۳۲۴

دستگیری نگهبان قلابی ساختمان با ۷ فقره سرقت خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری اظهار کرد: با ارجاع پرونده ای از کلانتری ۱۲۴ قلهگ با موضوع سرقت خودرو، مالباخته به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت: یکی از شهروندان کالایی را سفارش و با گرفتن آدرس محل سکونت قرار شد که کالا را در درب منزل به وی تحویل و در قبال آن وجه کالا را دریافت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مراجعه به درب ساختمان فردی که خود را نگهبان ساختمان معرفی می کرد، پس از تایید آدرس، سوئیچ را از من گرفته تا خودرو ام را در جای مناسبی پارک و من به واحد مربوط مراجعه کردم.

پس از مراجعت متوجه شدم که آدرس اشتباه بوده و مجددا به درب ساختمان مراجعه کردم که متوجه شدم خودرو و وسایل خودروام توسط نگهبان قلابی سرقت شده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی، سارق و مخفیگاه وی در غرب پایتخت شناسایی شد و ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای بازجوئی به پایگاه سوم منتقل کنند.

وی تصریح کرد: متهم ضمن پذیرش جرم ارتکابی به ۷ فقره سرقت مشابه دیگر نیز اعتراف و تا کنون ۴ تن از مالباختگان شناسایی شده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

کد خبر 4519682 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی رئیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن