Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه مردم علم و غیب ندارند که دستگاه‌های نظام اسلامی چه دستاوردهایی داشته‌اند، گفت: برخی‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌عمد پنهان می‌کنند. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اهر و هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن شهید تندگویان فرمانداری اهر برگزار شد، اظهار داشت: هر قدر ارتباط انسان و قرآن کریم قوی‌تر شود همان اندازه ظرفیت آن انسان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که گرامی‌داشت ایام‌الله و مناسبت‌ها علی‌الخصوص ایام فاطمیه اهمیت بسیار دارد، افزود: امسال در حالی می‌خواهیم جشن چله انقلاب را بگیریم که دشمنان چشم دیدن انقلاب را نداشته و به فکر براندازی نظام هستند.

امام جمعه اهر ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام از خفاء به اسکار آمد، شاید برخی‌ها بگویند مگر قبل انقلاب اسلام نبود، اسلام بود ولی آشکار نبود این‌ها افکار سطحی هستند.

فتاح: عظمت انقلاب اسلامی را دیگران بهتر از ما می‌فهمندهمایش غزه نماد مقاومت|صالحی: انقلاب اسلامی مبارزه و مقاومت را در بستر اسلام قرار دادآیت‌الله حسینی‌شاهرودی: "انقلاب اسلامی" کفر جهانی را نابود می‌کند

حاجی‌زاده با ذکر اینکه تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، الزامی برای دستگاه‌های دولتی است، گفت: مردم از عملکرد انقلاب و نظام علم و غیب ندارند پس انتظار نداشته باشیم از عملکرد دستگاه‌های دولتی مطلع باشند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی ابزاری برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است در حالی که دشمنان از این ابزار برای سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی به‌کار می‌گیرند، چرا ما از ظرفیت تبلیغ دستاوردها در فضای مجازی غافل شویم.

امام جمعه اهر بابیان اینکه برخی‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عمد پنهان می‌کنند، ابراز داشت: اجازه ندهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در معرض تبلیغات سوء دشمنان قرار گیرد چراکه دشمن همواره دست از دشمنی با ملت ایران بر‌نمی‌دارد.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در کشور مشکلات بسیاری در زمینه اقتصادی و معیشتی داریم، تعدادی از هم‌وطنان‌مان در این شرایط به سختی گذران زندگی می‌کنند ولی با این حال مردم پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که دشمن سعی می‌کند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را سیاه‌نمایی کند و بگوید انقلاب دستاوردی نداشته است، گفت: مدیران مسئول در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی را به صورت آماری و از طریق تریبون‌ها و رسانه برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه نباید با دست خودمان دولت جمهوری اسلامی را تخریب و تضعیف کنیم، خاطرنشان کرد: کسی که آن‌سوی دنیا نشسته منتظر است تا بهانه دستش دهیم چراکه دشمنان همانند گرگ به دنبال بهانه برای تخریب نظام اسلامی می‌گردند

مهدی زارعی، دبیر ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اهر و هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن شهید تندگویان فرمانداری اهر برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون 5 جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان اهر برگزار شده است اظهار داشت: در ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر و شورای راهبری و سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 16 کمیته با حوزه‌های مختلف تشکیل یافته است.

وی افزود: تا به حال 90 درصد کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر جلسات خود را تشکیل داده‌اند و قرار است تا کمیته‌های باقی‌مانده در اسرع وقت جلسات تخصصی را تشکیل دهند.

دبیر ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر از برپایی نمایشگاه عملکرد دستگاه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هم‌زمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در قالب 40 غرفه از 12 لغایت تا 22 بهمن‌ماه در سالن شهید جوانی آموزش و پرورش دایر می‌شود.

زارعی با اشاره به تقارن جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر در برگزاری مراسمات و تبلیغات محیطی حتماً ایام فاطمیه را در برنامه‌ها لحاظ کنند.

انتهای پیام/

R7887/P4001/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق