Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گل محمدی رئیس اداره کل ورزش وجوانان استان تهران درباره ساخت اماکن ورزشی گفت: ما با گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در کشورمان اقدامات زیادی در بحث زیر ساخت‌های ورزشی انجام داده ایم و تهران هم در این امر پیشتاز بوده است و از این قاعده مستثنی نیست، البته در ساخت ورزشگاه‌های بزرگ مثل ورزشگاه آزادی که هنوز هم جزو ده ورزشگاه منحصر به فرد است، افدام مشابهی انجام ندادیم، ولی از نظر ساخت استادیوم‌های بزرگ در کشور می‌توانیم بگوییم که اقدامات بسیار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان تهران همچنین از افتتاح ۴۰ پروزه ورزشی در ایام دهه فجر در پایتخت خبر داد.

او ادامه داد: در بحث سرانه‌های ورزشی باید بگویم در تهران رشد بسیار زیاد جمعیت را داریم، بطوریکه در ابتدای پیروزی انقلاب جمعیت از ۲ میلیون نفر به نزدیک به ۱۵ میلیون نفر رسیده است، ولی این حلاوت و شیرینی خودش را نشان نداده است، در مناطق محروم انقلابی در امر سازندگی اماکن ورزشی صورت گرفته است، در مناطق محروم تهران اصلا هیچ اماکن ورزشی ساخته نشده بود، ولی الان آن‌ها دارای امکانات شده اند و استادیوم‌های پنج هزار نفری زیادی در آنجا افتتاح شده است.

او در ادامه گفت: نگاه عدالت محورانه بعد از انقلاب، باعث شد تا اماکن ورزشی مناطق محروم بسیار رشد پیدا کند، به طور مثال ۴۰۰۰ اماکن خصوصی داریم، این در حالی بود که پیش از انقلاب ۱۰۰ مجموعه داشتیم، رشد جمعیت از دو میلیون به پانزده میلیون، کار بیشتر، تلاش بیشتر و خدمات بیشتری را می‌طلبد که به عنوان سرباز انقلاب و یک خادم کوچک این کار‌ها را باید انجام دهیم.

گل محمدی درباره مناطق روستایی هم گفت: هیچ روستایی که بالای دو هزار نفر جمعیت داشته باشد و مکان ورزشی در آن ساخته نشده باشد وجود ندارد، در سال گذشته در اغلب روستا‌ها سالن سر پوشیده ساخته شده است. سال گذشته در پاکدشت، بهارستان و ورامین سالن‌های پنج هزار نفری افتتاح کردیم و در دهه فجر هم شاهد افتتاح چند مکان دیگر خواهیم بود.

او در ادامه گفت: به واسطه خدماتی که صورت گرفته است و برای مردم تهران مشهود است، در حال حاضر سرانه ورزشی تهران یک متر مربع و سرآمد ورزش کشور است، اما در بعضی مناطق هم که جدید الحداث است به خاطر رشد سریع‌تر جمعیت، کمبود فضای ورزشی داریم که به خاطر کند شدن سرعت ساخت در برابر جمعیت است.

بیشتربخوانید:

اداره کل ورزش و جوانان تهران به اقدامی غیرقانونی وجاهت داده است

اهدای یک قطعه زمین از سوی اداره کل ورزش و جوانان به فدراسیون جانبازان و معلولان

گل محمدی: وعده افزایش سرانه ورزش تهران درحال اجرایی شدن است

انتهای پیام/

گل محمدی:در تمام مناطق روستایی اماکن ورزشی جدید ساخته شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اداره کل جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه