Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

سردار عبدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: خدمات و زحمات مسئولان انقلابی باید به مردم بازگو شود و در برابر تحریم‌هایی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند، باید دستاوردهای 40 ساله انقلاب برای مردم به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام تلاش دشمنان نظام ایجاد یاس و نا امیدی در میان ملت اسلامی ایران بوده و در این راستا از تمام ابزارهای خود بهره گرفته است. اقدامات اقتصادی، فرهنگی و عمرانی زیادی در کشور صورت گرفته ولی خناسان و دشمنان در تلاش هستند تا خدمات را نادیده گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های ضروری بوده و باید تلاش کنیم تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل‌های جوان و نوجوان انتقال یابد.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شودبرگزاری جشن چهل سالگی انقلاب از اول بهمن‌ماه در ایلام آغاز می‌شودبرخی‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌عمد پنهان می‌کنند

ملکی با بیان اینکه علی‌رغم جنگ بین المللی نظامی، فرهنگی و اقتصادی علیه کشور، شاهد خدمات شایان ذکری در کشور هستیم، تصریح کرد: از ظرفیت‌های هنری برای نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره‌گیری شود. باید این نمایشگاه با قوت و روحیه جهادی و بسیجی برپا شود و همه دستگاه‌ها، اقدامات و دستاوردهای انجام شده در حوزه خود را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه دو مکان برای نمایشگاه در مازندران نظر گرفته شده است، گفت: بخشی از دستاوردهای ادارت و سازمان‌ها در حسینیه عاشقان کربلای ساری و بخشی دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه روز شنبه 13 بهمن‌ماه زمان افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مازندران تعیین شده است، خاطرنشان کرد: یک نمایشگاه سیار با عنوان انقلاب و دفاع مقدس با مسئولیت اداره کل حفظ آثار در روز 12 بهمن ماه همزمان با جشن انقلاب و مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41358/P/S6,74/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است