Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@15:04:27 GMT

حمله یک قلاده سگ این بار به یک دامپزشک

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۹۷۲

حمله یک قلاده سگ این بار به یک دامپزشک

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، محمودرضا رسولی گفت: با اعزام اکیپ دامپزشکی به مناطق قشلاقی «دری دشت» کوهدشت از توابع استان لرستان برای واکسیناسیون دام‌های عشایر استان همدان، متأسفانه حین انجام کار، یکی از کارکنان این اداره مورد حمله یک قلاده سگ قرار گرفت و از ناحیه ساق پا دچار گزش و مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: «محمود فرهادی» از تکنیسین‌های با سابقه دامپزشکی کبودرآهنگ حین انجام مأموریت و عملیات واکسیناسیون در مناطق قشلاقی استان لرستان با حمله یک قلاده سگ روبرو و از ناحیه ساق پا مورد گزش قرار گرفت.

وی افزود: پس از این گاز گرفتگی، با تلاش همکارانی که در منطقه حضور داشتند، محل مورد گزش با آب و صابون شستشو داده شد و همکار مصدوم بلافاصله به مرکز بهداشت و درمان شهرستان پلدختر منتقل و اقدامات کامل سرم تراپی و درمانی برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری هاری و کزاز صورت گرفت.

رسولی گفت: هرچند تمام مسائل ایمنی برای پیشگیری از چنین رخداد‌هایی در نظر گرفته می‌شود، اما به هرحال کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر همراه بوده و تنها چیزی که باعث می‌شود کارکنان دامپزشکی این گونه خطر‌ها را به جان بخرند، حس خدمت صادقانه به مردم و عشایر استان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیماری هاری حمله سگ دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا

خالدی فرماندار خانمیرزا گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا است و مسیر حمل کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور است و از این رو بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کلنگ احداث پست قرنطینه دامپزشکی در سه راه گوشکی خانمیرزا یه زمین زده شد.

بیشتر بخوانید 

توقیف خودرو حمل فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای

خالدی اضافه کرد: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می‌شود بر روند جابجایی دام و فراورده‌های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پست قرنطینه دامپزشکی گوشکی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • زنده گیری ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا