Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:08:22 GMT

پولشویی قاچاقچی موادمخدر در بیرجند کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۰۷۱

پولشویی قاچاقچی موادمخدر در بیرجند کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع روز دوشنبه گفت: با دریافت گزارشی از مرجع قضایی مبنی بر این که یکی از قاچاقچیان بزرگ موادمخدر به هویت معلوم که به اتهام حمل مواد توسط پلیس دستگیر شده و در زندان به سر می برد دارای اموال و دارایی های بسیاری است و این در حالی است که هیچ فعالیت اقتصادی انجام نداده، موضوع توسط ماموران پلیس پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچی دستگیر شده به نظر می رسید که این اموال از راه قاچاق موادمخدر حاصل شده است که دستورات لازم در جهت شناسایی این اموال به مأموران ابلاغ شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران با بهره گیری از امکانات فنی و استعلامات لازم و بررسی حساب های متهم و نزدیکانش، تعداد چندین حساب با تراکنش های بالا را شناسایی کردند که در تمامی این حساب ها وجوه بصورت کارت به کارت واریز و برداشت شده و در یک لحظه در چندین حساب جا به جا و منتقل شده بود.
وی افزود: ماوران با بررسی دقیق تر حساب ها و بررسی اسناد و مدارک و کارت های کشف شده از متهم در زمان دستگیری به این نتیجه رسیدند که تمامی این حساب ها در اختیار متهم بوده و نقل و انتقال وجوه که از عواید نامشروع حاصل از خرید و فروش موادمخدر حاصل شده، رقم آن بالغ بر 100 میلیارد ریال است.
سردار شجاع تصریح کرد: در ادامه بررسی این پرونده تعداد چهار باب منزل مسکونی در شهرستان های زاهدان، زابل و مشهد به نام این قاچاقچی بزرگ موادمخدر و همسرش کشف و گزارشی در خصوص اموال و دارایی های متهم به مرجع قضایی ارسال شد و این اموال با دستور مقام قضایی توقیف شد.
7556*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خراسان جنوبی خرید و فروش زندان فرمانده انتظامی قاچاق جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل جوان ۳۷ ساله در اطراف روستای کولیجه شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صادق شکری، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک جوانی در اطراف روستای کولیجه بلافاصله کارآگاهان بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد آثار ضربه و جراحات وارده به سر جوان عامل مرگ بوده و تحقیقات میدانی و بررسی محل تردد مقتول و عملیات شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: با انجام تحقیقات میدانی از اهالی روستا و بررسی آثار و علائم به‌جای مانده از صحنه جرم متهم به قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

شکری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با ضربه چوب‌دستی به سر مقتول اعتراف و انگیزه خود را مزاحمت ناموسی مقتول برای همسرش عنوان کرد.

کد خبر 750675

دیگر خبرها

  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • پولشویی