Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:40:41 GMT

جنوا 0-2 میلان: سه امتیاز در غیاب ایگواین

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۰۷۶

جنوا 0-2 میلان: سه امتیاز در غیاب ایگواین

میلان موفق شد در دیداری خارج از خا، با نتیجه 2-0 جنوا را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که گتوزو، گونسالو ایگواین را نیز در خط حمله تیمش در اختیار نداشت، موفق شد با دو گل  بورینی و سوسو در نیمه دوم بازی، پیروز میدان شده و 3 امتیاز را از آن خود کند.

 

بازی در نیمه اول با دفاع خوب و منطقی جنوا و حملات ناکام میلان آغاز شد و تا  دقیقه 20 این روند ادامه داشت که بلاخره میلان توانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند و فشار بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنوا به خوبی کوترونه، یکی از ستاره های میلان را مهار کرده بود و اجازه ایجاد موقعیت به روسونری را نمی‌داد و در این میان، چشم به ضد حمله نیز دوخته بود و موقعیت‌هایی نیز روی دروازه دوناروما ایجاد کرد که البته راه به جایی نبرد. از اوسط نیمه، جنوا بر بازی مسلط تر شد و موقعیت‌های خوبی نیز ایجاد کرد ولی در نهایت، بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

 

میلان کم کم ریتم خود را در ابتدای نیمه دوم به دست آورد و شروع به انجام بازی سریع و روان در زمین کرد. آنها فشار بسیاری به دروازه حریف آوردند و موقعیت‌های خطرناکی نیز روی دروازه حریف ایجاد کردند. دفاع خوب جنوا تا اواسط نیمه دوم کارساز بود ولی در نهایت، فابیو بورینیو روی پاس کونتی، موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. مدافعان جنوا از بورینی غافل شدند و او از فرصت به دست آمده به بهترین شکل استفاده کرد. در ادامه میلان فشار را بیشتر کرد تا این بار سوسو روی پاس کوترونه گل دوم را به ثمر برساند. او توانست به زیبایی هر چه تمام تر، توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد و سه امتیاز را برای تیمش قطعی کند.

 

در نهایت میلان توانست با دو گل بورینی و سوسو، در 20 دقیقه پایانی سه امتیاز بازی را به دست آورد و حالا امیدوارتر به روزهای پیش رو، حتی بدون ایگواین نگاه کند.

 

آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم