Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:45:27 GMT

ادامه مشکلات پل ارتباطی چرام به کره شهبازی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۴۳۳۰

ادامه مشکلات پل ارتباطی چرام به کره شهبازی +تصاویر

در شهرستان چرام تعداد اندکی پل بتنی در نقاط مختلف این خطه از استان کهگیلویه وبویراحمد پس از بررسی مطالعات و بازدیدهای میدانی شاهد آن هستیم که از ایمنی مناسبی برخوردار نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام ،با توجه به ضرورت توسعه شبکه راههای کشور، پل ها به عنوان سازه های زیربنایی، نقشی کلیدی در امداد رسانی و تداوم فعالیتهای حیاتی در مرحله بازیابی پس از بروز حوادث و بلایای طبیعی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در شهرستان چرام  با توجه به شرایط اقلیمی و آب و  هوایی بسیاری از ابنیه فنی راههای شهرستان از قبیل پلها، آبگذرها و شالوده های بتنی در معرض خوردگی و تخریب قرار دارند.

 

 

 پس از وزن دهی، معیارهای خرابی بر اساس نظر کارشناسان خبره، با کمک روش تحلیل سلسله مراتبی، نیازمند ترمیم و بازسازی است.

 

در راستای نظر محققان نتایج نشان میدهد مهمترین و تأثیرگذارترین معیار در زمینه اولویت بندی ترمیم و بازسازی پلهای بتنی، معیار ویژگیهای عمومی ساختگاه پل با شاخص اولویت مشخص، معیار ایجاد فضای سبزِ  در مجاورت پل ها است.

 

حال با مشاهده سطحی پل ارتباطی چرام-کره شهبازی،  معیار اولویت بندی این پل نیازمند ترمیم و بازسازی است.

 

از طرفی معیار و میزان اهمیت پل، دارای بیشترین حساسیت در اولویت‌ بندی ترمیم و بازسازی پلهای بتنی بزرگ و حساس مورد نظر قرار میگیرد.

 

این پل خطرناک که جان چند شهروند این شهرستان را گرفته است،سالیان درازی است که از خطرش کم نشده  که میطلبد شورای ترافیک و مسئولان چرام برای آن فکری کنند.

 

این پل‌های ارتباطی  به منظور بالابردن امنیت جسمانی عابرین، برای عبور از عرض خیابان و جلوگیری از اختلاط حرکت سواره و پیاده تعبیه شده اند؛با وضعیت فعلی این پل عبور عابرین پیاده از سطح خیابان باعث ایجاد اختلال در حرکت اتومبیل‌ها شده و خطرات جانی را برای عابرین به همراه خواهد داشت.

 

 

این پل که بهسازی آن را هیچکسی قبول نمیکرد،شهرداری در ابتدا متقبل شد که این پل خطرناک را بازسازی کند که پس از مدتی نیز نیمه تمام رها شد.اما با کمی دقت میتوانیم دریابیم که مدت زیادی است برای بازسازی این پل اقدامی صورت نگرفته است و مسئولان شهرستان چرام می توانند با تدبیری مناسب خطرات را از این پل دور کرده و تلفات جانی را کاهش دهند.

 

 

تصاویر:

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام