Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع خیرین سلامت کشور در گرمسار گفت: با کمک خیران، مجموعه مرکز سلامت درجه یک شهری گرمسار تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمود طباطبایی عضو مجمع خیرین سلامت کشور در بازدید از پروژه نیمه تمام مرکز سلامت درجه یک شهری گرمسار گفت: این مجموعه چند سالی است به دلیل مشکل مالی نیمه تمام باقی مانده است و با کمک خیرین سلامت کشور تا دهه فجر سال آینده با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مجموعه، تکمیل کننده زنجیره بهداشتی پایگاه‌های روستایی و شهری با زیربنای ۵۸۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

طباطبایی تصریح کرد: جمعی از خیرین سلامت اعلام آمادگی کردند با تقبل هزینه‌های ساخت به تکمیل این طرح نیمه تمام کمک می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه