Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مجتبی محمدی، مسئول روابط عمومی شهرداری ایذه گفت: پس از رفع عیب کارخانه آسفالت شهرداری و خرید قیر و همچنین تولید آسفالت در محل سنگ شکن شهرداری از دو محور ورودی شهر از سمت میدان آزادگان و از مسیر چهارراه اشکفت سلمان به سمت چهار راه هلال احمر این شهرستان آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از دستگاه کاتر در برش گیری آسفالت جهت زیرسازی از نکات قابل توجه واحد عمران و دفتر فنی شهرداری ایذه بود که بخوبی انجام گردید که اینکار ضمن جلوگیری از ایجاد موج باعث دوام آسفالت می‌گردد.

محمدی بیان داشت: با توجه به بالا بودن آمار خرابی آسفالت در نقاط مختلف سطح شهر که توسط دستگاه‌های حفار شهرستان در چند ماه گذشته در معابر شهر انجام گردیده و با توجه به شرایط ناپایدار جوی در روز‌های آتی، نیازمند سرعت بخشیدن به لکه گیری آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز در سطح شهر با در اولویت قراردادن معابر اصلی است.

انتهای پیام/م

آسفالت معابر اصلی شهر ایذه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز