Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@00:58:36 GMT

جان باختن کودک ۵ ساله اصفهانی در آتش‌سوزی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۵۳۲۶

به گزارش فارس، غفور راستین ژدر، از آتش‌سوزی منزل مسکونی در منطقه دیزیچه فلکه دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که ساعت ۱۱:۰۱ دقیقه امروز رخ داد، کودک ۵ ساله جان خود را از دست داد و توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان محمدرسول الله (ص) مبارکه منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: در ساعت ۰۹:۰۸ دقیقه امروز نیز در منزل مسکونی واقع در بلوار شفق، به دلیل خاموش شدن اجاق گاز و پخش گاز شهری در فضای منزل، خانم ۳۷ ساله با گاز مونوکسیدکربن مسموم و توسط آمبولانس اعزامی به محل حادثه، به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ساعت ۰۸:۳۶ دقیقه امروز هم در خمینی‌شهر به علت اشکال فنی در دودکش بخاری، ۳ مرد ۲۹، ۲۲ و ۱۸ ساله دچار مسمومیت شدند که یک دستگاه آمبولانس اعزامی به محل حادثه آن‌ها را به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان